Ensam!!

Känner mig lite ensam idag. Tror att det har med att göra att vi inte är 2 längre... Det känns ok men just det att man känner sig sååå ensam. Konstigt det där med kärleken. Den är inte lätt. Men det är väl så det är här i livet. Jag har ju han kvar som min bästa vän och det är ju huvudsaken.

Idag iaf så har jag inte gjort så mycke. Marcus kom på eftermiddan, så vi tog oss en promenad och sen gick vi och åt lite mat. Rakade även av hans hår. Får se om det blir frisyr nästa gång!!

Gick till Malin nu på kvällen för att hämta min cykel, då vart man ju kvar där. Men nu är jag iaf hemma =)

Gårdagen, den hände det mycke på.... Först konsert, sen satt vi ju hos Malin. Robert en gammal kompis till oss kom förbi. Sen for vi ut till Lillån på nån fest men där var det inge roligt så då åkte vi in till stan, björnstugan vart det. Malins storebror va där. Sen vidare till grill corner för att få lite mat. Snitzel och ris med 3 burkar vitlöksdressing, bara till mig =) Mmmm, det är såååå gott. Hem till Malin för att äta. Och sen ut till Lillån IGEN. Varför vet jag inte.... Sen när kl blev 05.30 då åkte vi hem. Då sov halva festen även han som bodde där.... Hade Rajan =)

Nu blir det duschen, måste vara klar så mycket som möjligt. Theresa kommer ju vid 8 och sen måste vi gå.
Theresa är min personliga väckar klocka. Förstår inte hur jag ska klara mig utan henne i sommar. Det finns ju telefon, men den kan man ju slå av.... Hmm, ja det löser sig nog.

Du är en droppe i havet och alla hav består av droppar- ändå är du en särskild.

//
Petra

KOMMENTARER
Postat av: sofie

hej snutt! Vi MÅSTE ses snart! skönt att det går åt rätt håll för dig, även om det känns tungt nu :/ Det blir bra ska du se! Jag tänker på dig iaf.
Pussen

2008-05-11 @ 23:18:12
Postat av: mamma

Hej!!
Gumman, skönt att höra att du mår bättre..Allt ordnar sig skalldu se...Du har ju oss och dina vänner iaf...Bra att du och M är vänner....
Kram

2008-05-12 @ 08:14:03
Postat av: Mormor

JAG ÄLSKAR DIG. VAR RÄDD OM DIG.

KRAM

2008-05-12 @ 17:36:06
Postat av: theresa

Ja Petra - vad skulle du göra utan mig? :D

Nej nu ska jag sluta skriva här och tjata på dig att vi ska gå. Har någon nämnt för dig att du är jävligt seg på mornarna? :P

2008-05-13 @ 08:09:52

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0