Födelsedagen!!!

Dagen började väldigt hektiskt... Vaknade hos Marcus. Åkte iväg för att köpa den sista delen till min bil som vi trodde skulle fungera... men icke. Så nu har vi en grej kvar att byta. Så efter det så får vi  verkligen hoppas att den fungerar sen. Skynda sig hem och hämta cykeln för att åka till salongen. Gjorde mig ordning i håret och sen så kom Mamma och Jocke =). Moster och mina kusiner va oxå här. Vi åkte iväg och käkade lite och sen åkte vi hem. Sen var det bara att börja förbereda för festen på kvällen.
Folket kom ca 19.00 och sen var festen igång. Det var jag, Nina, Maria,Theresa, Ingela, Patrik (en stund), Malin, Pontus och två kompisar till honom från mjölby. En lyckad kväll. Tråkigt att man skiljs åt sen när man går ut. Men kul var det  iaf. Var ju fortfarande full när jag vaknade i morse =) Men nu börjar det att ordna upp sig. =)
Min bil har vi iaf startat nu men den misständer fortfarande. Så vi får se om vi kan fixa det nu i veckan....

Och på torsdag så har vi avslutning i skolan. Det ska bli kul att se hur den kvällen blir. Vi ska ju till Harrys och äta lite mat och festa till det lite. Jag är förväntansfull. =)

Nej nu ska jag se på Bonde söker fru....

På återseende.

Drömmar är bra, att förverkliga dom är bättre

// Petra






KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Vad söt du är min skatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ha en bra dag

Kram

2008-05-25 @ 14:56:20
Postat av: mamma

God morgon..

Håller med föregående skrivare...

Härligt att höra att din dag blev lyckad.

kram

2008-05-26 @ 07:58:40
Postat av: trulsa

3,5or HELL YEAH

2008-05-29 @ 16:28:48

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0