Jobb...

Direkt efter skolan så var det bara att sätta sig på bussen ut till hovsta för att jobba lite. I morgon så är det ölmbrotorp som gäller..... Har jobbat med världens långsammaste människa idag.... Jag höll på att bli tokig. Jag jobbade om henne lite och tog många pensionärer själv idag.... När jag hade klarat av 3 st som skulle på toa, ha kvälls mat och om byte, så var hon inte ens klar med sin första.... Sen dom hon hade varit hos larmade för att hon gjort en miss hos dom..... Gissa om vi förlorade tid. jag brukar vara färdig ca 21.00 och bara för att hon är långsam så vart vi klara 21.40. Vilket gjorde att jag missade min buss hem..... Så då var det bara för henne att köra hem mig!!! Det är därför man ska jobba själv. Snabb men effektiv ska man vara!!! Tyvärr så kan ju inte dom "gamla" det....

Marcus bar och tittade på en Lgh idag, den var tydligen jätte fin. Han står som 10 i kö men 6 hade redan tackat nej. Så håll tummarna att han får den. Han skulle få svar i morgon eller i övermorgon. Hoppas hoppas hoppas.....

Har även pratat med Siv och Tomas om dom kan ta Torsten.... Och det kunde dom, känns ok. Jag vill ju helst ha honom men som sagt sååå tycker jag så synd om honom om jag skulle klämma in honom i min lilla Lgh där han inte ens kan gå ut. han som älskar att vara ute. Han kommer att få det bra där. Dom har ju katt lucka så han kan komma och gå som han vill. Min bästaste älskling. det finns inget finare än Torsten.

Nu är klockan mycket så det är dax för bädden.

" Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare"

// Petra



Min Finaste

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!
Var bara tvungen att lägga ut dig på min
hemsida..Tycker de är så kul att du bjussar på
dig själv..inte alla som gör de....Skönt att de tar hand om torsten åt dig....inte kul att jobba med långsamma.Nu får vi hålla tummarna för M och lägenhten.
kram kram

2008-05-13 @ 16:13:47
Postat av: theresa

Vi vill ha bild!!!

2008-05-15 @ 18:04:23
URL: http://trulsavonhelvete.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0