Jobbigt!!!

Vet inte vad jag ska göra!! Jag vill berätta men hur?!! Förstör jag nåt då?? Eller kommer det att bli bra?? Varför ska det vara så svårt??

Sen har jag fått reda på att vi ska ha process pass nu on-to, vilket innebär terapi.... Jag är inte riktigt upplagd för det.
Vet inte heller om jag orkar.... Vi får se hur det går!!!

Jag vet att jag måste ta tag i vissa saker, men vart ska jag börja??? Jag vet ju vad jag vill börja med, men vågar inte, är sååå rädd att allting ska bli fel. Jag orkar inte med att va lessen längre, men det är ju bara jag som kan göra nåt åt saken!!! Kan man inte bara vakna en morgon och så är allting bra, allt har löst sig.

Det får brista eller bära

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: trulsa von helvete

vaffan vi har ju honka då så det kommer ju blir skita kul. Kom igen nu älskling. Det är bara ringa om du vill ha sällskap eller nått. Puss

2008-05-06 @ 12:58:40
Postat av: Mormor

Sanning och ärlighet vara längst,gör det som är rätt och hoppas att andra förstår gör dom inte det så är dom inte värda din vänskap.

kram

2008-05-07 @ 08:55:58
Postat av: mamma

Min älskade dotter, berätta så blir det bättre
kan han/hon inte ta detta så är de inte värda din
kärlek och vänskap....

kram

2008-05-07 @ 09:41:49

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0