Konsert + Singel

konsrerten va sådär.... Ganska lång tråkig och inget riktigt gung. Publiken var det sämsta jag har varit med om, det var bara jag och Malin som hejade på. Men dom är fruktansvärt duktiga på att sjunga, det var många gånger som man satt och rös..... =)

Min Marcus var här i dag och nu sa vi det rakt ut.... Vi är inte längre ett par!!!
Känns ok men självklart att det är jätte jobbigt. Vi har ju inte varit ett par på länge men det vart så himla påtagligt idag. Lite tuff morgon måste jag säga. Men vi är vänner och tänker att fortsätta med det. Vi var överens om alla saker som vi har tillsammas runt omkring oss, så det känns jätte skönt!!!
Jag kommer att finnas för honom och han för mig!!!!
Det är konstigt att det alltid fungerar bättre som vänner än som par... Konstigt.

Nu ska jag in i duschen och sen till Malin för att festa lite!! det skulle ju inte bli fest i helgen pga hundarna, vi löste det =). Lungt blir det iaf. Jag är inte riktigt på hugget idag. Känner mig ändå lite lessen även fast vårat beslut är den bästa lösningen för oss båda!!!

Tiden läker alla sår!!?

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!

Gumman, skönt att ni är överens om detta beslut..
Du får ta det lite lugnt med festandet....(inte bra)..du vet nog vad jag menar...kram
mamma.....tänker på dig...!!!

2008-05-11 @ 08:43:42
Postat av: theresa

Klokt beslut min kära vän!

nu är det du och jag! Mowhahah

2008-05-11 @ 15:28:42

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0