Måndag!!!

Började dagen med att röja undan lite.... Sen så ringde Carro och hade en uppgift till mig!? Gå med henne på stan och köpa lite nya kläder =) Tyvärr så vart det inga för henne!!! Snacka om att hon har blivit snygg!!! Har snart gått ner 15 kg, hon är sååå duktig. Hon fick mest med sig grejer till hemmet =) Sen köpte hopn en ny kokbok till mig =)
Tack så jätte mycke för den.....

Sen så kom Marcus hem. Kollade igenom kokboken och valde en rätt. Det vara bara att åka och handla..... Och gott vart det vill jag lova!!!! Sen klippte jag honom, Så söt så vart han!!!
Jag fick nåt ryck efter att Marcus hade åkt. Åkte och handlade lite mera saker.... Jag har gjort egen müsli och bakat eget grovt bröd..... Duktiga jag!!! =) Müslin smakade ganska mycke rostat och brödet är ok.... Det är ju jätte nyttigt bröd så man kan ju inte begära att det ska vara så gott =)
Men nu är jag klar med bakandet så nu ska jag fixa iordning mig lite. Ska ju på rättegång i morgon kl 09.00. Och Theresa kommer som vanligt 08.00 och väcker mig!!!!

Puss och godnatt!!!

"Det största hindret mot din framgång är att du inte tillåter dig att misslyckas"

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

God morgon!!

Ja du har då varit duktig..Hoppas man får

smaka på det bbrödet när vi dyker upp...

Ha en vra dag.

kram

2008-05-20 @ 09:23:33
Postat av: Mormor

Vad duktig du är som bakar och fixar.

Synd att du tog så illa vid dig av mitt inlägg om tatueringar, men jag är ju gammal och omodern, bry dig inte om mormor snack. Huvudsaken att du mår bra och allt är bra.

Älskar dig.

OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

10000000000000000000000000000000000 kramar från mig

2008-05-21 @ 11:35:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0