Picknik!!!

Pickniken vart lyckad!! =) Vi hade med oss kycklingsallad, dricka, vatten, muffins och chips.... Ojojoj gissa om vi var mätta när vi skulle gå hem....?! Vi fick ringa efter skjuts, orkade inte gå en meter... hahahahah. Himla fint  var det där vi att iaf. och väldigt varmt *skönt*

Efter det så gick vi till salongen, färgade  och klippte mig och Malin. Sen var det 3 kunder där emellan oxå men det gick bra ändå. Hem till mali igen och hämtade hundarna ut på en lång promenad och sen till min vän för att hämta bilen som h*n sååå snällt lånade ut. 
Tack min fina vän =)

Sen åkte vi till Hallsberg och hälsade på en annan kompis som precis flyttat, så nu har jag precis kommit hem och kl är nu 03.56. Oj kl var visst mer än jag trodde. Jaja, det är tur man är ledig i morgon.
Nu ska jag iaf gå och natta, måste ju vara lite vaken när man ska på konsert =)

Natti natti.

Det största modet är tålamodet.

//  Petra



image11

Det här är våran utsikt på pickniken. Fint va!!!!
 


KOMMENTARER
Postat av: mamma

hejsan!!!
Det lät gott!!!!
Oj vilken fin bild.....
Ha de gott och sköt om dig

2008-05-11 @ 08:45:29
Postat av: jag

du kan åka till hallsberg o hälsa på en vän men inte mig?

2008-05-14 @ 13:54:17
URL: http://rebblan.blogg.se

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0