Tatto!!!

Idag så har jag tatuerat min kära vän Theresa =) Det är den finaste tatueringen som någonsin har gjorts =) Eller vad säger du Theresa??!!
Har även fått ihop min tattuering idag, den som jag har runt handleden. Moster och mina två kusiner vad med och tittade. Vi får se om dom oxå kommer med nåt snart!!! =)

Efter att jag var färdig med att tatuera så åkte jag med Marcus hem. Skulle hjälpa han att röja och städa lite då han ska ha visning på sin lägenhet i morgon. Vart jätte fint =) Sen fick jag ju träffa min bästa älskling oxå.... TORSTEN. Han är sååå himla fin och mysig!!! Var riktigt roligt att vara hos Marcus i dag. Allt har gått så bra, känns bra att vara vänner och att vi kan umgås och ha roligt. Vi har ju mest städat och fixat men vi har ändå haft roligt tillsammans. Det har vi inte haft på många år skulle jag tro!!! Så det känns jätte skönt!!!
Han fick även sin motorcykel såld i dag.... Så nu är han skuld fri och har även pengar kvar till sig själv!!! Det är bra!!!

Jag har fortfarande inte fått hjälp med min bil.... Men nu måste nåt göras. Har ju inte råd att lämna in den på lagning. Men förhoppningsvis så ska det lösa sig snart!!! Annars så kan jag ju inte ta mig till jobbet. Det går bussar ut dit ibland men det går inga hem. Så den måste bli fixad nu!!!

nej nu ger jag mig!!! Måste dammsuga lite....

" Problem som hotar att växa en över huvudet måste man sluta vattna"

// Petra



Tatueringen som jag gjort på Theresas ben =)


KOMMENTARER
Postat av: Annika

2008-05-16 @ 11:44:34
Postat av: Annika

Herregud! Du kommer vara ett vandrande kollegieblock snart! :) Vart har du inte tatuerat dig nu! Du är rolig du, men jag älskar dig ändå! Puss på dig!

2008-05-16 @ 11:45:41
Postat av: mormor

Jag håller med Annika, kollegiblock. är det så passande för en blivande behandlingsassistent?

Tatueringar och mycket dricka efter va jag förstått

skärpning lilla damen.



kram

Mormor

2008-05-18 @ 09:25:06

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0