Tisdag!!

Idag så har vi varit på 2 rättegångar!! Den första handlade om olaga vapeninnehav och bedrägeri.
Det andra handlade om skadegörelse och narkotika innehav.  Ganska ok att titta på. Sen så träffade jag gruppen. Vi diskuterade hur våran profil ska se ut och gjorde frågor till barn och ungdomspsyk. Efter det så gick vi till BUP på ett studiebesök. Sen bar det hemmåt. Lagade mat.... JÄTTE GOTT =) Sen så ska jag baka lite mera bröd... Klassen tyckte det var jätte gott =) Så nu har jag matlådor så det räcker ett par dagar framöver =)
Nu har jag gått ner 4 cm på min mage =) Och mer ska det bli....

Nu ska jag se på Desperata hemmafruar.....

"Du har rätt att vara den du är"

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Kul att få se hur dessa rättegångar går till..

duktigt gjort att minska midjan...kanske kan man få lite recept.....L

kram kram

2008-05-20 @ 22:13:18
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: theresa aka classmate

Fyyy fan vad duktig du är. Vad stolt jag blir över dig. Visserligen var jag stolt över dig innan man nu är jag überstolt! :D



Nej nu jävlar ska jag sätta igång med min "att göra lista" om du läste gårdagens blogg :P

2008-05-21 @ 11:20:51
URL: http://trulsavonhelvete.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0