Fryser!!!

Jag fryser som bara den!!! Det är svin kallt ute!! Och ju kallare det är ute desto kallare blir det inne.... Måste ta tag i att ringa min hyresvärd i morgon. Jag kan inte ha det sååå här en vinter till. Jag vägrar att sitta och frysa en jul till....

Har jobbat idag.... Va inte sååå peppade i morse men det gick över efter att man kommit till jobbet.
Men attans att det har varit kallt och halt... Usch och fy. Jag tror att jag antingen ska göra som björnarna och gå i ide när det är vinter eller så skaffar jag mig ett hus någonstans där det är varm och flyr från sverige, när det är kallt =)
Ska fundera på hur jag ska göra med det=)

När jag väl kom hem så tappade jag upp ett VARMT bad. Marcus va här på 2 sek =). Han hade varit och spelat bandy med killarna på Lången. Helt galna med det är tydligen ca 5 cm is. Så vi kröp ner i det varma vattnet och mös lite =) Såååå skönt. Man vart så varm och tinad i hela kroppen.

Nu sitter jag här i min soffa och har precis ätit pannkaka =) Mmmm, det var mummsigt =)

Väntar på att Theresa ska komma. Vi ska byta lite bilder från våran kryssning =) Ska bli kul att se vad hon fick med på bild som inte jag fick.

I Morgon så är det skola, Ska bli kul att träffa alla igen. 

Nej nu kom Theresa...... Skriver mer i morgon.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: theresa

det var inte ända sättet jag kom på igår :P



Uppenbarligen inte du häller!?! o.O :)

2008-11-24 @ 07:13:08
Postat av: Mormor

Du har väl ringt hyresvärden? Inte skönt att frysa.

Men jag älskar vintern och mycket snö.Har jobbat hela helgen 42 timmar det är mer en en hel vecka på tre dagar tuffa arbetspass,ledig i dag sedan 15 timmar igen oj oj hur ska gammla mormor orka.

Älskar dig kram

2008-11-24 @ 07:49:28
Postat av: mamma

Hej!!

Skönt att du kan krypa ner i ett varmt bad iaf!!!!

Glöm inte att ringa hyresvärden....har varit ledig i helgen, men denna vecka så är det kvällspass som gäller. Ha det gott och sköt om dig.

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-11-24 @ 10:38:31
Postat av: jenny

nakna i badet? snuskigt!

2008-11-24 @ 10:43:35
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0