Glad =)

Börjar med att berätta vad som hänt under helgen =)......

På lördagen så va jag och Marcus på Marieberg.... kollade på ny soffa och matsalsbord till honom, det kommer att bli sååå fint =)

Senare på kvällen åkte jag och Malin till kyrkogården och tände ljus. Det var jätte fint med massor av folk =) Sen åkte vi till restaurang China och åt lite fin mat.... Mmmm, det va gott =)
Sen så va vi bjudna på fest av en som Malin dejtade för ett tag sen, så vi åkte dit och sa hej sen åkte vi lika fort som vi kom =) Så då åkte vi hem till mig och planerade min 25 års fest =)
Det kommer att bli sååå bra och roligt. Vi har även kommit på ett tema =) Och jag hade visst fler vänner än jag trodde..... =) Så vi kommer att bli ca 35 personer..... Inbjudningskort kommer inom kort, så ni vet när det är och kan ta öedigt om ni jobbar =) Visst det är ju lite mer än ett halvår kvar.... Men man måste ju börja i tid =)

Och idag så har vi varit och hälsat på Johanna & Tomas och deras lilla mirakel Hampus =) Såååå himla söt.
Det var kul att träffa dom igen, har ju inte varit där på ett tag, har saknar dom faktiskt.
Sen åkte vi hem till mig och kollade på tv.... Och mös lite förstås =).... Sen vart det tråkigt så då gick vi ut och gick, Hamnade på ica och köpte lite frukost och en melon som vi gick hem till Marcus och delade på =).... det var inte igår man åt melon men attans såååå gott der är =)

Nu till gladheten..... Vi har det sååååååååååå underbart ihop nu förtiden......... Vi har roligt kan umgås utan tjafs och vi tröttnar inte på varandra =) Nu blir det nästa sååå att man blir lessen när den andra går.
Och i helgen så har vi pratat om vi ska handla julklapparna ihop, framtiden mm. På både mig och han låter det som om vi vore ett par men vi har bara inte sagt det rakt ut.... Vet inte om vi är ett par men det känns jävligt bra iaf =)
Umgås vi inte så pratar vi i telefon flera ggr per dag =) Han är sååå söt min lilla M =)

I morgon är det skola, känns lite sådär när alla ska sitta och prata om sina praktiker medans jag inte har nåt att säga. jag börjar ju min praktik på tisdag. Det ska bli spännande och se hur det fungerar på ett behandlingshem för tjejer.... jag återkommer med rapport om det senare =)

Nej nu måste jag försöka att sova för nu slog kl 00.00 och jag ska ju upp i morgon..... Så

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja det är ju du och M hoppas det är och förblir så.



OJ fyller du 25 mormors lilla vän, vad tiden går.

Hoppas praktiken blir bra.

Kram

2008-11-03 @ 07:49:20
Postat av: jenny

ofan är man bjuden eller dissar du gravida pms-kossor?

2008-11-03 @ 15:48:02
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter ju väldigt bra med M.

Det är ju bara ni två......

Hoppas praktiken och allt annat blir bra...

Jasså är man inte bjuden eller!!!????

2008-11-05 @ 15:22:41

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0