Inget speciellt!!!

Har inte gjort sååå mycke idag....

Vaknade 12.20.... Förstår inte att jag sov sååå länge. Men det kan ju bero på alkoholen igår =)

Jag och Malin satt här hemma hos mig och festade lite. Sen gick vi vidare till Pitchers och där träffade vi Karin och Sigrid. Sen vart det krogen.... 18 års disko... =( Men va gör man inte för sina vänner. Malins lillebror va där och firade att han klarade körkortet =) GRATTIS GRATTIS Marcus =)
Kom hem ca 02.30, Dyngsur..... Det var som om jag hade badat med kläderna på.... Tur att man bara skulle hem =)

Gick upp och duschade och åkte till Marcus. Sen har jag varit där hela dan.... Och bara slöat.... =)

Han ska på konser idag på Club 700. Så jag har klippt och gjort han fin. Sen kom hans kompis Johan... Så då satte dom igång att spela tv spel. Då passade jag på att åka hem =)
Och här sitter jag. Ska kanske köra hem Johan i natt... vi får se... Annars så kanske jag hälsar på kusin... Jaja, vi får se vad som händer.

Uppdaterar mer sen el i morgon

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: theresa

idag är det Sabaton som spelar <3

dom är från DALARNA!

2008-11-15 @ 23:52:40
Postat av: Mormor

Skönt att höra att allt är bra.Hoppas vi kan ses snart lännnnnnnnnnnnnngtar efter dig.



Kram

2008-11-16 @ 08:58:29
Postat av: mamma

ja du min lilla tös....hoppas du snart

kommer hem till din mamma längtar efter dig.

krammmmmmmmmmmmmmmm

2008-11-22 @ 13:58:45

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0