Jobbet!!

Sitter just nu på jobbet och väntar på att arbetet ska dra igång!!! Åkte hit 1 timme tidigare för att läsa igenom rapporter, doc it  mm.

I Tisdags sååå va jag lite nere, så då åkte jag till Malin som fick färga mitt hår, då vart det lite bättre. V anog bara trött på vädret =)

det har inte hänt så mycke på praktiken. Många utav tjejerna va på info igår... Dom kollade alternativa ställen som ska vidare till sen efter Runagården. Så det var bara 3 st tjejer kvar igår. Lungt och skönt =)
Idag har jag inte varit på praktiken..... Hände saker igår som gjorde att jag inte orkade ta mig dit idag!!! Men det är något som jag får orda upp i morgon.... Jobbigt att vänta 2 dagar. men sånt är livet. Nu är det ju inte så långt kvar iaf =)

Jag fick bort min tur på juldgaen och nyårsdagen iaf. Sen får vi se om jag ska jobba julafton.... Det märker jag nog sen =)
Få även gå kvar på mitt schema nästa år oxå.... JIPPI... skönt då vet man att det ordnar sig iaf. Dom kan ha lagt till en tur på mig, men det gör mig ingenting =) 

Nu är jag väldigt hungrig.... men det är inte mat förrän strax innan 19.00. Jag ska nog klara det =) det finns ju vatten att mätta sig med sååå länge =)

nej nu ska jag nog ta och jobba lite tror jag.... ska ju till min älskade tant.... Tycker såå mycke om henne och det är ju tur att det är ömsesidigt..... =)

nej kanske skriver mer ikväll eller i morgon =)

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

skönt att höra från dig, vad har hätn du kan väl maila om det????

Ha en bra kväll

väntar på mer senare



Puss o Kram

2008-11-20 @ 18:59:33
Postat av: Mormor

Tack mitt älskade barnbarn för att du ringde mig i dag, jag blev så glad.



Älskar dig

2008-11-21 @ 11:55:30
Postat av: mamma

Hej!!

Vad är det som hänt.....Du måste höra av dig

när du känner så.....

älskar dig

kram

2008-11-22 @ 13:55:38

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0