Lååång dag!!

Kan ju börja med med inlägget som försvann men mera kortfattat.
Fredag: Jobb... Sen hem för att festa med marcus och hans vänner. Och jag drack öl för första gången på ca 6 år och tyckte att det var helt ok... =) Marcus och Johan sov här.

Lördag: Vaknade ganska tidigt.... Gjorde värsta frukosten till Marcus och Johan. Men jag glömde ju bort mig själv.... Kom på det på eftermiddan när magen börja kurra. Va ju sååå inne i att dom skulle bli mätta och belåtna... Vilket dom oxå vart =).
Sen åkte jag för att träffa Bästis och Elsa =). Så där va jag nästan hela dan... =) Sååå kul att se dom.
Sen efter det så åkte jag och Malin till Marieberg för att hitta nån fin klänning att ha på sig nästa helg, då jag och Marcus ska på julbord med hans jobb.... Hittade  en sååååå fin klännig... Men jag kände att jag inte hade råd med 500 kr för nåt jag vet med mig att jag bara kommer att använda 1 gång. Så det struntade jag i det. Men sen på kvällen kom jag ju på den briljanta iden att jag kan ju låna lillasysters balklänning... den är ju jätte fin =) Så den ska hon skicka upp imorgon till mig =) Sen på kvällen så åkte jag och hämtade Marcus som ville ha vi skulle ha en myskväll.... Ja,d et hade vi oxå i ca 3 timmar sen fick jag natta han redan kl 21.00.... men jag klarade mig ändå =)

Och i morse så fick Marcus för sig att detvar skyltsöndag kl 09.00..... Jag försökte att förklara att det inte är förrän på kvällen. Men han trodde inte på mig så vi åkte upp på stan och så va kl ca 10.00.... Allt va stängt och inte en människa på stan.... Då vart han lite sur =) Hahaha.
Sen åkte vi och käka lite frukost och sen hem till Johan och Linda i Kumla.... Drack kaffe och pratade. sen for vi iväg till Ikea, köpte mig en ny pall till badrummet så jag ser upp till spegeln=) Och 400 värme ljus och lite till =).
Sen till Bauhause (eller hur det nu stavas) och sen hem till Johan och Linda igen för att käka Tacos.... Sen for vi hem.... Kastade in grejerna och gick upp på stan för att hämta min cykel. Iväg till sjukhuset för att säga hejdå till pappa som åker till Fogdehyttan Igen..... Skönt... Nu blir det lugnt på jul och nyår för mig =) Nu sitter han ju ca 8-10 mil ifrån mig =)
Sen iväg till videobiljarden för att sola i deras nya solarium... det var en upplevelse. Det pratade med mig och sprutade både dofter och vatten på mig.... Hihi. Vart lite chockad först med sen gick det bra. Va ju inte riktigt bereed ¨på att det skulle komma =)
Sen hem till Marcus för att säga puss och godnatt och även lämna lite snus till han =).
Och sist hem för att duscha och uppdatera er...... =)

Nu är det bara 1 vecka kvar på praktiken =) Känns skönt tycker jag... saknar skolan...
Men nu vart kl väldigt mycke helt plötsligt..... Nu är det sängens om gäller....

Puss och godnatt

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Oj vad mycket du har hunnit med i helgen,tänk om man hade samma energi som du.vi var på IKEA i lördags köpte 1400 ljus, moster o Viktor var med.



bra att du kan låna lilllasysters klänning.

Kram

2008-12-01 @ 07:34:08

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0