Ledig =)

Har inte hunnit med att skriva dom sista dagarna..... Har kommit hem sent och lagt mig nästan på en gång!!!

Va på praktiken ons kväll.... Kvällen va långsam då oxå men inte lika som på tisdagen..... Vi hittade på lite mer saker med tjejerna på ons. Vi bakade och gjorde hudvård =) Så det fick ju tiden att gå lite snabbare =)
Det vart lite läskigt på onsdagen.... en av tjejerna klappade ihop 2 ggr under kvällen.... Hon fick blodtrycksfall.... Det bara small.... Lite läskigt men där fick jag använda mig av min undersköterske utb iaf, så det var ju bra på ett sätt =).

Torsdagen.... Praktik på dan jobb påkvällen.... Med andra ord hel dag..... Funkade helt ok.  Eftersom att jag fick vara ledig idag....
Va lite rörigt på båda ställena igår. Vår föreståndare va sjuk på praktiken, så alla planer vi hade fick vi göra om. Vi får ju inte ta några beslut själva utan allt ska gå genom föreståndaren. Sen så va en i personalen sjuk..... Dom ringde 17 personer och INGEN kunde komma in och jobba.... Varför finns dom då på listan..... Ingen vill jobba.... Konstigt!!!!

Sen på jobbet så är all ordinarie personal på konferans.... Så det vart lite rörigt då jag fick jobba med en som inte har deligering. En hade inte varit i hovsta på flera år,och den tredje har jobbat sen i början på hösten.... allt gick jätte bra.... men det enda som va var att ordinare personal hade lagt mediciner och insulin på hon som inte har nån deligering.... Så det vart att planera om hela kvällen.... Vi löste det tillsut =)

Sen efter jobbet så skulle jag hem till Marcus för han skulle hjälpa mig med att spraya mig ( Brun utan sol) Men när jag kommer dit så ville han titta på nåt program, och sen sova.... Så han ville att jag skulle komma bara för att mysa lite =) Så det var ju mysigt iaf. Jag gjorde ordning i sängen... Vi la oss, jag låg och strök på han tills han somnade =) Sen smet jag hem.... Men han somnade iaf skönt =) Min lilla mys pojke =)

Jaha, idag då.... Skit väder.... Det bara regnar och regnar. Idag så ska vi ut och festa lite. Har ingen lust alls.... Men vad gör man inte för sina vänner =) Vi får se,d et brukar bli roligt när man väl kommer i dit.... Vi får hoppas på det iaf.

jag ger en uppdatering om det i morgon.

Så på återseende

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Äntligen ett liv från min älskling. OJ va skönt.

Ta det lungt i kväll!!!!!

Här ösregnar det vill ej gå ut, men måste handla lite mat till helgen.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-11-14 @ 10:05:30
Postat av: mamma

bättre att bli brun på rätt sätt än att sprayas...



härär det kallt och blåsigt.

kram kram

2008-11-22 @ 14:00:21

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0