Måndag!!!

Idag så har det varit skola.... Va sådär, kul att träffa alla men ganska tråkigt att lyssna på Bragi.... han ska ju dra ut på allt hela tiden =)
Men det var väl ok ändå....
Sen efter skolan så åkte jag och handlade lite med Malin och sen hem till Marcus för att klippa han.... Sen bjöd han på middag oxå =) Mmmm det var gott

Sen va jag tvungen att åka hem för att skriva färdig min LIA rapport.... men det var inge roligt så jag skjuter på det i några dagar till =) Inte så bra, men jag vill komma till Runnagården först och kolla läget,sen är det ju lite lättare att skriva klart den =)


Nu vart det mycke här.... Telefonen ringer, och många vill prata med mig på msn......

Skriver mer i morgon efter praktiken.....

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Lycka till med praktiken.



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-11-04 @ 07:46:35
Postat av: jenny

du är väl ändå inte 26?

2008-11-04 @ 09:24:09
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas de går bra på praktiken lycka till.

älskar dig . kram

2008-11-05 @ 15:28:02

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0