Mycke att göra =)

Känner ibland att jag inte hinner med allt jag skulle vilja.... Men det blir väl så nu i några veckor då jag har min praktik =)
Jag trivs fortfarande jättebra och jag tror nu att det bara blir bättre och bättre =)

"Våra tjejer" är sååå begåvade. Idag så fick jag lyssna på en tjej som har skrivit egna låtar och musik, hon är bara sååååå duktig =) Fick några utav hennes låtar på cd, så nu ska här spelas =) Hon har skrivit några till låtar men inte fått dom på skiva än. men det skulle hon fixa till mig.

Tjejerna böjar att lita på mig redan, vilket känns jättekul, då pratar mer med mig och låter mig vara med på det mesta.
Och gissa om jag lär mig saker av dess tjejer, såååå roligt.
Nästa vecka ska jag jobba några kvällar oxå, det ska bli kul. Då är man mer med tjejerna. Nu på dagarna så är det ju mycke möten och föreläsningar som dom går på, så man ser ju inte så jätte mycke utav dom. Så det ska bli riktigt spännande =)

Jobbade igår.... så det vara bara att åka hem direkt efter praktiken och byta om och sen iväg igen. Samma sak idag. men jag fick lite tid över att skriva ner lite här så ni vet att jag lever =) Hihi
Känns hekt ok men jag va väldigt trött och vimmsig igår på jobbet vill jag lova =)
Jag fick för mig att jag hade några pensionärer fast jag inte hade dom, så det vart lite konstigt. jag kollade ju mina papper innan jag fick för att dessa saker. Men som tur va var Anna där och styrde upp det =) Hahahaha. Jaja, jag tror att det ska gå bätter idag.

Duktig har jag blivit oxå men att gå och lägga mig i tid. Jag har ju saom sagt, sagt 22.00 men när jag jobbar till 21.30 så går det inte riktigt så när jag jobbar har jag sagt att jag ska vara i säng senast kl 23.00 och jag har faktiskt lyckas. Även om jag inte somnar på en gång. Men jag tar fram min bok och läser några sidor sen somnar jag som en stock =)

Somnade som en stock det gjorde jag igår...... Vakande kl 05.08 i morse av att jag kom på att jag inte hade ställt väckarklockan.... Helt sjukt, så jag ställde den och sen somnade om. Konstigt att det kan bli sådär.... Hade ju inte varit såå kul om jag hade försovit mig första veckan.

Nej nu har jag inte mer tid till detta. Måste i väg till jobbet....

Puss och hej =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!

Min älskade dotter. vad glad jag blir när man får läsa detta..Så jätte bra att det fungerar på praktiken.....Hoppas du snart kommer hem....Stora syster kommer på söndag.

kram

2008-11-07 @ 19:02:41
Postat av: Mormor

ÄR SÅ STÅLT ÖVER DIG MITT HJÄRTA.



Älskar dig

2008-11-08 @ 17:04:24

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0