Praktiken....

Praktiken idag gick jätte bra =) Ingen sa nåt om det och alla va jätte trevliga.
En av tjejerna flyttade igår och min sångerska flyttar i morgon =( Vi har redan fått 2 nya tjejer.... Den ena är Väldigt lugn... och den andra har jag knappt sett.
Fick vara med på ett soc. möte idag. Det var kul att se hur det går till... men jag kan nog säga att jag inte tyckte att dom kom fram till sååå mycke.
Åker man ända från Uppsala för att han ett möte så tycker jag att man kan komma fram till några saker... det enda som dom kom fram till va att tjejen skulle fundera ut om det fanns nåt annat hem och skulle kunna tänka sig att flytta till. det kunde dom lika gärna ha tagit via telefon. Men det är ju min åsikt!!!!

Frågade Marcus idag om vi ksulle åka till ikea, men han tyckte inte att det var sååå smart då det är lönedag i dag... Bra tänkt Marcus =)
Så jag åkte till Eurostop i stället före att handla lite mat till oss..... Gissa om det var mycke folk!!!! Så jag är nog ganska glad att vi inte åkte till ikea =)

När jag kommer till Marcus så tappade vi upp ett bad och kröp ner där.... Problemet är ju att han har världens minsta badkar och jag har ett JÄTTE stort =) Så det vart lite trångt. Men det var mysigt ändå =)
Sen så skulle vi laga mat tillsammans..... Tomat och basilika soppa med pasta, Mmm. Och jag ger mig på att skala lök. Marcus hade precis slipat sin kniv, Och gissa vad jag gör då!!?? Jag skär av en bit av fingret.... det bara sprutade blod... Men Marcus va sååå duktig och stoppa flödet och la om det jätte fint =) Han är sååå duktig min lilla Marcus =)

Sen efter maten vart vi sååå mätta så vi kröp ner i spffan och myste lite.
Sen vart det natten, så jag stoppade om Marcus och natta han innan jag gick hem.
Så nu sitter jag är redo för min nattsömn. Ska bara skriva klar dom sista raderna, sen blir det natten. Är sååå himla trött nu. =)

Så godnatt med er min kära läsare =)

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

God morgon,har nyss kommit från jobbet. SKönt att du har Markus. Och vad bra att det går fint på praktiken.

Vi ska till IKEA på lördag.



Kram

2008-11-26 @ 08:08:12
Postat av: mamma

Hej!!

vad skönt att det fungerar på praktiken..

Samt att du har Marcus....

Vill åxo till Ikea men det får vänta tills

efter sjukhusvisstelsen.

älskar dig...

krammmmmm

2008-11-26 @ 12:22:36
Postat av: syster yster

Även om jag har badkar så har jag bara badat en gång i 10 min. Tyckte det skulle bli så skönt med ett badkar, men jag använder det aldrig! Konstigt!!!



Pöss på dig kära syster

2008-11-26 @ 13:28:47

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0