Runnagården!!!

Jaha, nu har man klarat av första dagen på praktiken idag =) Och det har gått sååå bra... Fick ett jätte bra välkomnande både från personal och dom intagna. Jag hade ju varit lite rädd för hur tjejerna skull ta mig men som sagt det gick jätte bra.
Jag har fått varit med på väldigt mycke.... Jag har gjort så mycke att jag knappt kommer ihåg vad jag har gjortt och när =) Hahaha. man vart lite trött på slutet av alla nya intryck mm. Och det sista så satte vi oss ner med Ninas chef och pratade lite om själva Runnagården. Det sista chefen säger är att jag ser helt färdig ut..... Så då fick vi gå hem =)

Och inte nog med det.... Jag har tjänat 500 kr idag på tradera. har sålt en festklänning och en vanlig enkel klänning, så det satt inte helt fel i kassan nu......  Jag som inte hade ett öre kvar knappt =)

Så nu håller jag på att laga mat och sen så ska jag iväg för att träffa Theresa en sväng.

Och Marcus ska besikta bilen idag, så vi får se hur mycke fel det är på den...... =)

Det var en liten rapport om vad som hänt idag hittils..... Kanske skriver mer ikväll... Vi får se....

Puss så länge

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt att det gick bra i dag på praktiken. Du har väl inte gjort slut på pengarna du fick för bilen???? man måste Spaaaaara lilla vännen. Hoppas bilen var felfri.

Håller på att städa vinden oj vad mycket jag ska slänga.



Kram

2008-11-04 @ 17:07:41
Postat av: mamma

Vad bra och skönt att det fungerade på praktiken.

Inte många fel på bilen eller!!!???+

Spara måste man inte bra slösa

2008-11-05 @ 15:30:16

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0