Skola!!!

Idag så har det varit skola.... Det var sååå där. kul att träffa klasskamraterna men onödigt att vara där. Hände inte såå mycke, förutom att sitta och prata om sina problem i vardagen. Kan bli såååååååååååååå trött på vissa i klassen som sitter och traglar om sammas saker hela tiden. Men men så kan det vara.

Känns lite sådär att gå till praktiken i morgon. Vi får se hur det blir. Skulle hellre vara hemma och fixa =) Men det ska nog gå bra.

Pratade med min hyresvärd i dag om min värme. Dom skulle genast kolla upp det. men när jag kom hem så var det fortfarande kallt. Men dom kanske gör nåt åt det i morgon. Nån rörmockare eller va det var skulle komma i morgon. Ska ringa i morgon igen.

Lagade riktig mat idag för första gången på länge =). Kyckling med ris och hemma gjord currysås.... Usch vad ÄCKLIGT det vart. Va inte så mycke smak. Skulle ju ha matlåda i morgon. Men det för nog bli nåt annat... Kan ju byta ut såsen mot bearnaise sås så kanske det smakar bättre =)

Nu börjar nya Beverly hills, så det ska jag nog se.

Ger en rapport i morgon om hur det var på praktiken =)

Puss på er så länge =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Puss och god natt

2008-11-24 @ 22:08:46
Postat av: mamma

Allt kan inte var roligt, tyvärr.

Det blir nog bra på praktiken och

maten vr väl inte så dum...

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-11-25 @ 12:01:33

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0