söndag.....

Denna dag har varit lite bättre.

Jag och Marcus tog det lugnt på morgonen, vi kollade lite på tv, jag läste lite. Sen åkte vi upp på stan en sväng och gick och tittade lite där. sen åkte vi och handlade lite mat.... Så nu har jag nog matlåda i en vecka =)

Pappa då.... Jodå, det är ganska lugnt efter omständigheterna i natt. Han höll på att bli knivskuren i halsen i natt.
Han va och nån kompis till han i vivalla.... det va pappa, Marianne, Gabbe tror jag han heter som bor där och gabbes morbror. Gabbe och morbrorn satt och festade medans pappa och Marianne gick och la sig. senare kommer gabbe in och bad pappa att ställa sig upp.... vilket han oxå gjorde. Då kommer det en kniv svingande vid hans strupe, som tur var så va han nykter så han, hannkasta sig undan kniven. Men morbrorn däremot hade fått ordentligt med stryk, så pappa fick ringa 112, så både ambulans och polis fick komma.
Jag pratade med Malin när det kommer förbi 4 st polis bilar med blåljus och hela kittet. Och vii vart ju som vanligt nyfikna,men jag läste det inte förrän idag..... efter att jag hade pratat med pappa.
Så han och Marianne har suttit i föhör hela natten och sen fick dom köra pappa till akutpsyk för han va såååå chockad. Och när jag pratade med honom i morse så va han hos en anna kompis..... Men det ska nog ordna sig... (hoppas jag).
Ska ju som sagt ringa till pappas soc.tant i morgon och ställa lite krav... Vi får se hur det går......

Nej nu ska jag försöka att läsa ut min bok... Min älskade moster ska låna den.... Men jag har bara ca 40 sidor kva nu =)

Sen ska jag vara i säng senast kl 22 idag oxå..... Det är ju praktik i morgon =) Och sen kommer ju Bragi (min lärare) och hälsar på....

Så på återseende....

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Det var otäkt det där med pappa, hoppas han får hjälp. Vad du är dujtig som lägger dig 22.oo nu mera, det är bra för kroppen att ha samma sovtid.



Älskar dig

2008-11-10 @ 12:43:59
Postat av: mamma

Hoppas det går bra nu för pappa och att det ordnar sig. Otäckt var det..

2008-11-10 @ 14:11:26

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0