Trött!!!!

Ojojoj, vad trött man blir av att praktisera. man lär sig ju nya saker hela tiden och det tar sååååå fruktansvärt mycke på krafterna.
Idag så har jag varit med 2 tjejer till Eyrabadet och efter det så va vi på Max och åt.
De var kul och mycke uppskattat av tjejerna.
När vi kom tillbaka till avd var det bara att gå och hämta ytterligare en nykomling, så nu har vi 5 tjejer hos oss. Och vi har 6 platser.
Det åkte ju som sagt en tjej idag, vilket jag tycker va väldigt tråkigt. Det finns ju dom på avd som jag hellre hade sett åka.
Hon va sååå mysig och ville vara med på allt och ingenting. Hon va väldigt prat glad och dela med sig om allt. Henne hade jag kunnat lärt mig mycke av. Men jag hoppas att dom andra tjejerna tar till sig mig lika mycke som hon, när jag har varit där ett tag. Men det ska nog lösa sig =)

Sen va klockan så mycke så då var det bara att åka hem.
Jag la mig i soffan när jag kom hem och somnade på en gång..... Och det va ju inte så bra med tanke på att då kan jag ju inte sova inatt.... Men men, jag får göra som jag gjorde i går. Bestämma mig för att jag ska ligga i sängen prick kl 22.00.

Jag hade ju som sagt bestämt mig för att lägga mig tidigt igår.... Det var ju desperata hemmafruar igår.... och det slutar ju 21.55. Och då skulle jag gå och lägga mig. Men hoppsan jag somande visst 21.20. Jag har inte somnat såååå tidigt sen ja i vintras, så då vart jag lite chockad, så jag låg i sängen redan kl 21.40. Sen hade jag redan somnat innan kl 22.00 =)
Och som sagt det var inte igår det hände..... =) Hoppas på samma sak i dag.

I morgon så är det jobb som gäller..... Först praktik sen jobb, vi får se hur trött jag är sen när jag ska hem =) Men det ska nog gå bra. Finns ju en hel del att göra nu på jobbet då många har kommit hem från sjukhuset. Så jag hinner nog inte stanna upp och känna hur trött jag är, den smällen får jag ta när jag kommer hem.
Men jag måste ju jobba sååå mycke som möjligt denna månad, då jag bara får ca 5000kr av CSN nästa månad och det funkar ju inte.... SUCK.

Nej nu ska jag göra mig iordning så det bara är att gå och lägga sig sen när det är dax =)

Puss och godnatt på er

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Bra att du har en bestämd tid att lägga dig på det är bra för kroppen. skönt att praktiken funkar och att du får lära dig mycket.



Kram

2008-11-06 @ 07:54:01
Postat av: Mormor

satt och tittade på fotot på dig på denna sida,du är så fin där, så vill jag/vi att du ska se ut, en skönhet. Moster tycker oxå det.



Kram

2008-11-07 @ 11:22:22
Postat av: mamma

Bra att du har börjat få in läggdags tider...

Jag håller med mormor om bilden på dig...

kram krammmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-11-07 @ 19:05:37

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0