Trött, trött, trött

Förstår inte varför jag är sååå trött hela tiden....

Idag på praktiekn så va jag var till kl 16.00. Jag och Nina va med arb terapeuten. Vi hade inte så mycke att göra innan vi skulle till avd 2 & 3, så vi la oss i avslappningsrummet =)
Där har dom en vatten säng med nåt konstigt täcke som består av kulor..... skön atmosfär och lugn music. Det var riktigt avslappnande.... Faktiskt. Men det gick inte att ligga där för länge för då hade vi somnat =).

Sen gick vi till avdelaningarna och gjorde strutar, såna där som man hade godis i förr i tiden =) Dom vart riktigt fina =).

Sen åkte jag hem och packade ihop Marcus tvätt och åkte med den till han.
Va väl inte det trevligaste sällskapet idag. Somnade i soffan och sov ca 3 timmar. sen åkte jag hem =) Han vart lite lessen, ville ju att jag skulle stanna men jag ville hem och laga mat och sova =) Så han fick nöja sig med mitt besök =)
Vi kanske ska leka i morgon så han klara sig nog =)

Nu sitter min älskade Bästis i bilen på väg hit =) Ska bli såååå kul att se henne och familjen =) Längtar sååå =).
Så min helg går åt till att bara finnas för henne =) Har ju inte träffat henne sen i april. Så nu är det dax =)

Nej nu ska jag natta så kanske jag inte är sååå trött i morgon.

Puss och godnatt

// Petra




Mina Finaste =) Love you

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Jag är oxå trött trött det måste vara årstiden.

Håller på att baka saffransbullar,(inte så dumt mums). vems är den söta bäbisen? Ha en bra helg.

Vi ska till Örebro i morgon. Har köpt en pulka på nätet åt Viktor ska hämta den i Lillån, sen blir det Marieberg.

puss o kram

2008-11-28 @ 08:23:10
Postat av: mamma

Trevligt att de kommer och hälsar på..

Så söta de är...hoppas ni får det trevligt

2008-12-07 @ 18:25:16

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0