Tvätt!!!

Ídag när jag kome hem från praktiekn så hade jag tvättid =( Usch jag va inge sugen på att tvätta idag. Men gör jag inte det så skulle det bli sååå mycke. Så jag tog tag i mig själv och tvättade =)

Sen ringde pappa. han sitter just nu på beroendecentrum.... Ska vara där tills på fredag. Och fredag morgon kommer soc till honom. Så det verkar som om att han kommer att få en lägenhet nu =). Skönt så slipper jag ta hand om han =)

Och när jag satt hos pappa så ringer Marcus.... Fanns ingen tvättid hos han så han undrade om jag hade nån tid?! Och snäll som jag är åker jag och hämtar hans tvätt. Bokar en till tid och tvättar hans kläder oxå.... =) Tänk vad skulle dom göra utan mig?! =)

Dom skulle nog inte klara sig många dar... Hahaha. Nu är det inte mycke kvar på denna arbetsvecka.... Skönt =).

Och så kanske min älskade BÄSTIS kommer till helgen oxå *HOPPAS*
Näsat helg så ska jag på julbord med Marcus jobb och äta vilt julbord =)
Och helgen efter det så är det klassfest.... Mycke nu =) Men kul att det händer saker.

Nej nu ska jag ner och hämta det sista av Marcus tvätt, sen är det sängen som gäller =)

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tur att dom har lilla Petra!!!!!!!!!!!!

Älskar dig.

Hoppas vi kan ses snart.

2008-11-27 @ 07:46:44
Postat av: mamma

Ja du lilla vännen tur att dom har dig.

hoppas du snart kommer hem och tar med min hylla.

massor av kramar

2008-11-27 @ 14:38:41

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0