VIP

Igår va jag chaufför åt Kusin.... Släppte av han på festen Och åkte sen för att hämta Malin.

Vi va ute och åkte en tag, sen vart det såå tråkigt att vi åkte hem till Marcus och våldgästade han =)
Han va ju inte mycke till sällskap, då han satt och spelade tv-spel med Johan =) Men vi fick oxå va med =). Svårt var det ... förstår inte att dom skan sitta och spela det där dag ut och dag in =)

Nångång runt 2 tiden på natten så fick jag medd av kuisn som sa att han va på sitt favorit ställe.... AKUTEN.... Jag och Malin bara suckade och åkte dit för att se hur det var med honom...... Han va relativt snygg denna gång.... Hahahaha.
Det var flera gäng som kom in till akuten, så dom fick skilja på alla och sätta "gängen" i varsina rum =)
Men det var inge fara med Kusins "gäng" värre var det nog med folket från pakistan..... =) Försår inte staten att man inte kan ta in vilket skit som helst i landet....??? Nej, jag orkar inte reta upp mig på det idag.... =) så jag besparar er det utlägget =)

Frid och fröjd vart det iaf. Hem med Kusin och sen hem till min älskade säng... Somnade strax efter 05.00.

Vaknar hastigt av att telefonen ringer då är kl ca 09.45.... Inte sovit sååå många timmar.
Då var det Marianne som ringde och bad mig ringa upp pappa som inte mådde såå bra. Vilket jag gör.... Han har känningar i bröstet och vill att jag ska hjälpa han in till sjukhuset.... Han lät inte såå dålig. Men "snäll" "Dum" som man är så åker jag för att hämta  honom. När jag väl kommer fram såå har personalen ringt ambulansen då det har blivit sämre. Jag åker till AKUTEN och inväntar pappa..... Han har bra värden och EKG. Så det var nog ingen fara han ville nog ha lite uppmärksamhet =) Han är som ett litet barn... Väl inne på akuten så försöker han att fejka framn spyer och kramper mm mm. Jag tyckte att det var såååååå himla pinsamt så då åkte jag hem.....

Så jag ska fixa VIP kort nu, så det går fortare att få hjälp och fortare att komma därifrån =)
Känns som om jag har bott på akuten det senaste dygnet.... =) Så nu får det vara bra på ett tag =) Inget mer sjukhus nu.... Det var ju inte längesen jag satt med söta lilla Theresa och vänta på att hon skulle få sig ett par kryckor så vi kunde stappla oss hemmåt =)

Så nu ska jag nog ta och vila lite, så kanske man kan få igen lite sömn...... I morgon så ska jag ju upp kl 06.00 då jag ska jobba... Har ingen lust alls. Men pengarna behövs så det är bara att gilla läget =).

Kanske skriver mer i kväll eller så tar jag det i morgon....

Puss på er mina läsare =)

// Petra

PS: Säg nu inget till Kusin.... han blir sååå arg då. Bättre att låta han vara. =) DS.

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!

Ja du detta är bara för tragiskt..."Vi" i denna släkten är väl för "snälla" "dumma" med att alltid ställa upp och inte tänka mer på sig själv i sådana lägen...men men vad gör man inte för sina nära och kära.....Håller med om att staten borde tänka sig för lite.......älskar dig och dina syskon väldigt mycket.......Kom snart till Säffle...längtar efter dig.......kram

2008-11-22 @ 13:52:48
Postat av: Mormor

Ja nog är det tragiskt, men vår släkt är ju som den är (bryr sig)!!!! Hoppas kusin mår bra?

Ska nu till kompisar på lite ost,kex,vin mmmmmmmmmm



Kram

2008-11-22 @ 17:07:37
Postat av: Moster

Att din kusin trivs så på Akuten =).

Ja der är för jävligt att dom tar in sånt folk här.

Håller med dom två föregående.

Hoppas du får en lugn kväll i kväll iaf.

Älskar dej

Kram

2008-11-22 @ 19:24:13

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0