Bättre =)

Nu mår jag mycke bättre =) Har lite ont i halsen fortfarande men jag har iaf ingen feber =)
Man är lika dum varje gång man är sjuk.... Så fort man känner sig lite bättre så tror man att man kan göra allt som vanligt... men icke. När ska man lära sig?? =)

Tack alla för era meddelande och samtal, det värmer när man ligger isolerad och inte har nåt liv =)

Igår mådde jag oxå bättre så jag och Marcus tog oss en trip till paloma och åt lite mat. Jag åt dock inget, vågade inte äta såå fet mat när man knappt ätit nåt på flera dagar.... Men jag hade fått i mig lite överkokta makaroner och lite köttfärs så det gick ingen nöd på mig =) Fast jag skulle nog tippa på att pizzan Marcus åt va mycke godare än min middag =).

Sen gick jag och hyrde mig 3 filmer men jag såg ingen... det får bli film dag idag istället =)

Nu har jag fått sovit 2 hela nätter, och det är sååå skönt att jag har kunnat vänt lite på dygnet igen. Somnar vid ca 23-24 och det är inte ofta det händer =)

Och mormor, jag tror att jag är ganske frisk nu.... Så snart kommer jag =)
Kul oxå att min morbror har hittat hit..... =)

Men jag tycker faktiskt att det är många som har lagt av med att kommentera mina inlägg =( Vart har mamma, syster m.fl tagit vägen???? Saknar ju era inlägg!!

Kasnke får träffa mormor i morgon om jag har lite tur =) Men då gäller det väl att ta sig upp i tid, dom är ju uppe med tuppen jämnt =)

Nej nu ska jag nog ge mig.... ska nog äta lite frukost. Mmmm =)

Kanske uppdaterar dagen lite senare sen.

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Skönt att du är bättre nu iaf,men du ska ta det lugnt några dagar så du blir helt frisk.

Många kramar från moster

2008-10-04 @ 11:43:49
Postat av: Mormor

Ja mormor är uppe med tuppen:) Du är alltid välkomen till oss det vet du.Och som moster skriver ta det lungt några dagar.

kram

2008-10-04 @ 12:14:10
Postat av: mamma

Hej!!

min älskade dotter, skönt att höra att du mår bättre, man blir ju orolig när du är så dålig och man bor långt bort......OCH DU ta det lugnt...

kram

2008-10-04 @ 20:13:17

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0