Borta hela dan =)

Igår så började det med att jag och Malin åkte till Linde och skulle kolla lite på Mejk... Hittade en liten ugnsfom och en kavel =) Onödigt att åka ca 4 mil för att handla det, när det inte kostar mer här =) Men när vi ändå var där så tänkte vi hälsa på mormor men hon skulle jobba så då åkte vi till moster istället. Väl där så vart det mycke bus och lek med Victor. Försökte lära honom att säga Petra, men han vill inte riktigt =( Men jag ger mig inte =) Han ska kunna det snart =)

Sen efter det så åkte vi hem och hämtade cyklarna. Cyklade till emil en sväng. Sen hem för att  laga lite mat. Vi skulle ju på bio senare på kvällen =) Malin fick med mig på en skräck film... Ooooooo =)
Jag är ju livrädd för såna filmer =)
Men vi gick på den iaf.... Mirrors hete den... Jag och Malin satt med min jacka för ögonen.... Och vart det lite otäckt så satt vi bara och skrek... Riktigt tjej skrik =) Jag kan lova att dom som satt på bion vart nog lite trötta på mig och Malin.... Filmen i sig var inte sååå bra, mest läskig =) Efter filmen så fick Matte köra hem mig. (Matte är en kille som jag jobbade med på SF.) Sen följde han med hem för att titta på min lägenhet. Vi satt och pratade och nör vi tittade på kl så va hon redan 03.15.... Hoppsan dags att sova nu =)

Idag då.... Jo, Nina kom strax efter 10 vi skulle sätta oss och disskutera vårat arbete, men som vanlig så finns det sååå mycka annat att prata om, så det vart inte mycke skolprat =) Sen ringde Theresa och ville komma upp en sväng. Så då satt vi alla 3 och pratade skit =) Sen ringde vi Putte och frågade om han ville med mig och Nina för att äta lite lunch.... Och det ville han ju såklart =) Vi gick till Hellas och åt lite mat, det var inte så gott idag, Vi ville ju helst gå till stallyktan men dom hade inte så god mat dom heller, så det vart Hellas som sagt. Sen åkte Nina hem. Och jag och Putte satt kvar en stund och pratade lite. Vi kanske ska ses till veckan. Putte: Jag håller tummarna på att du får LIA nu. =) Efter det så ville jag inte riktigt hem så då pkte jag till salongen för att se om Malin hade tid att fixa mina ögonbryn och lägga lite färg i mitt hår. Men hon hade så mycke att göra idag så det fick bli en annan dag.... Sen så ringer Marcus och vill att jag kommer förbi, så for jag dit. Han höll på att laga lite mat, så det fanns till mig oxå =) Sen så klippte jag honom, Han vart såååå fin så =) Så nu är ja lite trött. ska försöka att få tag på min lärare, och det är inte det lättaste. Får se hur det går. =)

Nej nu ska jag se klart på bonde säker fru... Så nu får nu vara nöjda för idag =)

Puss på min mormor som alltid är mig trogen och läser denna blogg =)

Puss och godnatt till er andra!!

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt att höra från dig. Du har ju fullt upp med kompisar och killar hi hi:)

Det är skönt med vänner.



God natt

2008-10-08 @ 21:13:08
Postat av: Moster

Ni är så välkomna tillbaka det är så kul när ni är här,han säger inte Petra men han säger ring o pippi

Kram

2008-10-12 @ 19:14:19
Postat av: mamma

Skönt att du har dina vänner.....

men att de släpar med dig på skräckfilm hua ligen.

kram älskar dig.

2008-10-19 @ 21:09:56

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0