Borta!!!

Nu är min pärla borta =( Skönt ändå att bli av med den eftersom att den kostade mig sååååå mycke pengar... Fanns ju en hel del att fixa på den, och det skulle ha kostat mig mer än vad jag gav för den och det är den inte värd   =)

Men jag klarar mig ändå, jag har ju Marcus bil som jag får låna när jag vill =)
Han är såååå söt och snäll... Puss på han =)

Så iad så har jag sålt bil, lagt ut min bal & aftonklänning på tradera.... Så jag hoppas att jag får en liten slant för dom iaf.... Ingen har budat än, men det kommer nog =)

Så mycke mer har jag inte gjort idag.... Så för engångs skull har jag faktiskt tagit det lugnt idag.... =)

Fast nu vart det lite problem.... har varit ute i ca 1 1/2 timme....  Jag kom ju på att jag inte har skrivit under ägarbytet men jaghar lagt brevet på lådan..... SUCK. Så jag åkte och ställde mig vid brevlådan vis 19.00 och sen stod jag där tills posten kom och tömmde kl 20.00. men det var sååå mycke brev och papper och hon som tömmde hade hade bråttom i väg..... Så i morgon det första jag får göra är att ringa vägverket och be dom skicka tebax pappret eller om dom kan vara sjysta och låta det vara om jag ringer..... Jajaj, det var ett störningsmoment just nu.... just eftersom att vi inte hittade brevet..... Men det får vi ta tag i, i morgon. Nu ska jag laga mat.... Pannbiff m potatis, brunsås och lingonsylt =) Mmmmm och se så ska jag bara kladdkakemuffins......
Så nu måste jag sätta igång...

Puss puss (för det är inte godnatt än =)).

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt att du blev av med bilen så fort!hoppas det går bra med ägarbytet :)

Ha en bra dag

älskar dig

P& K

2008-10-28 @ 07:36:58
Postat av: jenny

haha jag åt oxå pannbiff idag o kladdis till efterätt hihi

2008-10-28 @ 18:12:40
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0