Bra dag =)

Idag så har jag varit med Emma nästan hela dan =) Vi har gått på stan och handlat nästan en helt ny garderob till henne... Hade lite ont i fötterna när jag kom hem.
Men jag hann inte mer än att komma hem förrän det var dax att sätta på sig skorna igen och träffa Marcus. han ville som vanligt ha lite sällskap till maten.
Men jag och Emma hade ju precis ätit så han fick äta själv med mig stirrande på sig =) Men han var nöjd med det =)
Vi tog med maten hem till mig, hans tv har ju gått sönder stackarn.... Så han fick titta på några av sina program här =)

Och nu ligger han och sover i mitt sovrum.... Ska väcka han 05.45... Huhjeda mig.... Men jag har ju lyxen till att ligga kvar =) Men jag måste ta mig upp i tid i morgon.... Ska ju upp lika tidigt jag fast på lördag.... Jobbar 7-15.30. Och sen ¨på kvällen fest hos kusin =)

I morgon då.... Ska hem till Emma och hjälpa henne att färga håret.... sen fick jag nyss meddelande av henne att hon hade klipp Robban (hennes sambo) Och hon skickade även med en bild.... OJ OJ OJ, hon ville att jag skulle fixa till det i morgon, Får se om jag lyckas med det =) Hahahaha.

Måste säga att jag fortfarande lever på ångorna från båten =) Jag hade såååå himla roligt.... Så tack så jätte mycke till Nina och Theresa..... Och till Theresa.... Jag måste få korten snart.... vi kanske kan ses efter jobbet i morgon??? Vi kan ju höras under dagen...!!!

Måste ju visa en bild på nåt som jag köpte i tax free.....



Drinkar på tub =)... Jag köpte en till marcus oxå, så vi smakade på lime idag... den var helt ok. Så dom ska jag ha med till kusin på lördag =) + min flaska smirnoff.... Mmmm. =)

Nej nuska jag nog göra som Marcus... gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen... Ska ju jobba 16.30-21.30 i morgon oxå.... Suck. Men det blir nog bra =)

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Häftiga tuber!!!! Hur orkar du vara igång hela tiden? Tur att du och M har varandra, ge honom en stor kram från mormor.Jag jobbar hela helgen, ta det lungt hos kusin.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-10-24 @ 06:47:35
Postat av: mamma

Ja de var häftiga tuber. hoppas de smakade bra.

Tur att ni har vrandra du och M.

kram kram

2008-10-27 @ 13:23:57

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0