Duktiga jag =)

Idag så har jag varit i väg och simmat =) Först så cyklade jag dit, simmade i en timme nästan och sen cykla hem =)....
Då hade kl hunnit blivit lite, så det vara bara att äta liten och sen iväg för att hämta Marcus. Vi skulle åka och köpa en ny cykel till mig eftersom att min inte vill va med längre.... Men satan vad dyrt det är med en valig enkel cykel....

Så då sa Marcus att han skulle ta med sig min cykel till jobbet och laga den där, så jag kunde spara mina pengar =) Han är så söt och snäll mot mig... Tycker himla mycke om han ;)

Så mormor, det vart ingen ny cykel. Jag nöjer mig med den gamla om det går att fixa, men det tror jag nog Marcus brukar ju fixa det mesta =)

Och nu vet jag vad jag ska ha för bil..... En BUBBLA =) Så jag och mamma har suttit och letat nu hela kvällen och hittat många fina men oxå många fula =) Dom är ju sååå häftiga.
Pratade med Malin om det, så nu har vi flera projekt att göra när jag väl köper min nya fina bil =) Åååå, jag kommer att ha stans snyggaste bil.... Jag säger bara Flower Power =) Hahahahhahaha =)

Sen har vi varit och handlat och fått massor av blommor av Marcus arbetskamrat..... Det blir sååå fint hemma hos han =) Nu är det lite små fix kvar att göra och ett matsalsbord.... Men han vill ju bara köpa leksaker för sina pengar..... =) Jaja, han fixar väl det när han får lust =) Nu är det ju bara paintboll som gäller för hela slanten.... Men ändå kul att han har nåt att göra =)

I morgon är det tvätt och jobb som gäller..... så det blir lite stressigt. Börjar att tvätta 13.00 och sen måste den vara klar till ca 15.00 och då ska den hinna torka någorlunda eftesom att jobbkläderna MÅSTE tvättas. Men det ska jag nog hinna =)

Nej nu måste jag hoppa i säng..... Som sagt måste ju vända tillbaka dygnet eftersom att jag börjar min praktik nästa vecka, då går det ju inte att sitta uppe hela nätterna och sova halva dagarna..... Så hopp i säng =)

Puss och godnatt

//Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

BRA att M fixar din cyckel!!!!! Spara dina pengar.

Har varit på kurs hela dagen år såååååååå slut.

I kväll blir det köp pizza och ett glas rött.



Puss kram

2008-10-30 @ 17:03:04
Postat av: mamma

Vad bra att M hjälper dig med cykeln, hoppas

du hittar den rätta bubblan....Har jobbat kvällen.

Skall till Jocke imorgon och äta både lunch och något gott när jag slutar kl. 21.00 imorgon....skall bli trevligt. kram på dig

2008-10-31 @ 22:09:20

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0