Fortfarande sjuk =(

Jag ligger fortfarande hemma med feber toppar och halsont. Men idag är det första dagen jag kan svälja ordentligt även fast det gör ont och är lite ömt. Jag har fått i mig lite nyponsoppa oxå.

I onsdags så va jag på vårdcentralen och fick pencilin.... jag har ju fått halsfluss och att jag har nån elak artad influensa..... Jag har aldrig haft sååå ont i hela mitt liv. Men ni ska inte tro att medicinen fungerade... nejdå, jag fick gå till ytterligare 2 läkare idag. Och nu har jag äntligen fått medicin som hjälper så nu är det lite mildare i kroppen. Det ända som är lite jobbigt nu är att man blir lite illamående av tabletterna men det är det värt om man ska jämnföra hur det är att ha denna smärta.
Så nu hoppas jag att jag kan sova i natt. har ju inte sovit sen imåndags. Så det ska bli spännande att se.

Nu har jag inte mycke mer att säga.

ta hand om er därute =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

det är synd om dig.hälsar en morbror

2008-10-03 @ 20:37:00
Postat av: Mormor

NU tar du det lungt! När du blir frisk ska mormor göra flygande Jacop åt dig, jag lovar:)

kram.

2008-10-03 @ 20:43:43
Postat av: mamma

Ja man måste ta det lugnt...

Tur att mormor finns...för det

tycker jag med och det är min mamma!!!

2008-10-04 @ 20:17:16

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0