Jobb!!

Idag så har jag inte gjort så mycke på dan.... Men nu ikväl så har jag jobbat =)
Hade med mig en elev idag =) Theresa... Det gick såååå bra. Konstaterade att jag inte har så krävande jobb. Sitter mest i bilen, går in till nån pensionär, ger lute medicin eller lite mat. Nån kanske jag lägger. Men dom sköter ju det mesta själv =) Jag tucker att mitt jobb är helt underbart.... Världens bästa arbetskamrater, bra pensionärer och det är inget tungt jobb. Och det är ju ganske bra med tanke på min rygg =)

I morgon så ska jag fixa min huvudgavel... =) Men jag måste hitta en billig sängkappa, Tycker att det är mycke pengar att lägga ut ca 1800 kr för en enkel sängkappa!!! Annars så sa Malin att hon kunde sy en och det är ju det billigaste egentligen. Jaja, vi får se hur det blir =)

Nu ska jag mäta lite så jag har alla mått tills i morgon.

Måste ju bara säga en sak: Jaghar fått kontakt med en gammal barndomsvän. har någ inte sett henne på ca 10 år, så det känns jätte spännade. Ville bara säga det =)

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kul att du träffat en barndoms vän.

Är Malin duktig på att sy oxå? hon kan ju allt denna underbara tjej.



Kram

2008-10-10 @ 10:48:12

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0