Jobb!!!

Siiter på jobbet just nu.... Och har inte ett skit att göra *Suck*
det har varit jätte lugnt hela kvällen.... och jag tycker ju att det är lite jobbigt. Om jag ändå är här så vill jag ju jobba =)
men jag kan ju inte göra så mycke mer när vi inte har det fullt med brukare!!! Jag som ändå har stannat länge hos vissa och pratat lite skit.... Men nu har jag nog suttit vid datorn iaf 20 min.... Inte såå kul.

Är inte speciellt peppad inför morgon dagen.... Vart en hård natt på båten så jag är inte sååå sugen på att dricka igen. Trodde att jag skulle bli av med en känslan men ikke =) jaja vi får se hur det blir i morgon. Jag brukar inte vara på festhumör, men jag brukar alltid komma igång på kvällen sen.
För när jag och Malin ska ut så börjar vi nog inte festandet förrän tidigast 21.00. så det får nog bli nåt sånt i morgon oxå.... Blir nog till att sitta hemma en stund efter jobbet så jag får vila lite, ska ju faktiskt upp imorgon 06.00.... USCH, ingen sugen på det heller.

Måste passa min mun morgon oxå.... Så jag inte säger massa fula saker.... Men Malin vet ju om att det kan hoppa några grodor från min fin mun.... och hon brukar märka när dom är på väg ut, så då kan hon hinna att stoppa det =).....
 
jaja, vi får se hur det blir imorgon. Jag tror att det blir bar iaf.

Nu ska jag nog göra nåt vettigt =)

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Ja du vännen det kan vara bra att tänka sig för....

2008-10-27 @ 13:25:51

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0