Kär igen??

Sitter och funderar på om jag nån gång kommer att bli kär igen??!!

Känns lite konstigt att jag skulle bli kär i nån annan än Marcus. Jag vill ha Marcus men ändå så vill jag inte det. Jag vill hitta nån som älskar mig men jag vill ju ha kvar Marcus oxå.... hur ska det gå???

Jag vet nog egentligen inte vad jag vill.... Jag vill ha men ändå inte... Åååå, jag blir tokig på mig själv.
jag vill ju inte lämna det jag har.... eller så vill jag ha Marcus fast ALLT ska va bra och ALLT ska fungera och jag vill ha ett riktigt kärleks förhållande, Inte ta hand om förhållande.... Hmmm.... det är inte lätt detta!!

När jag inte är med Marcus så saknar jag honom hela tiden, men när jag träffar honom så vissa stunder vill jag ha men andra stunder inte.... Vad är problemet???

Att allt ska vara såååå himla svårt hela tiden, inget är enkelt.

Hur mycke jag än funderar så blir det ju inte lättare precis...

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja du lilla vännen livet är inte en dans på rosor.

2008-10-04 @ 13:19:12
Postat av: Anonym

Ja du lilla vännen, tänk om man

visste hur man skulle göra jämt...

Då vore nog livet inte så roligt heller.

Du skall se att det ordnar sig med tiden..

kram kram

2008-10-04 @ 20:15:19

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0