Längesen!!!

Det var längesen jag hade en sån här fredag..... Har inte gjort ett skit på hela dan. Jag har inte ens varit utanför dörren.
Och jag sitter fortfarande i samma kläder som i morse. Skönt.... =)
Marcus ville att jag skulle komma över..... Vi skulle ju mysa idag =) Men det var sååååååååå kallt, så varken han eller jag ville oss utanför dörren =)
Så vi bestämde att vi ska ses i morgon istället =)

Och i morgon så ska jag och Malin och tända ett ljus för varje människa som har lämnat våra liv..... Det är såååå fint när alla tänder ljus på kyrkogårdarna. =) Så vi måste dit vi oxå.... Och minnas det som varit =). Tycker att det är lite jobbigt samtidigt, man tänker ju på att dom man tänder ett ljus för, är dom man ALDRIG får se igen..... Känns jobbigt tycker jag... =(
Men jag gör det ju oxå för deras skull.... Visar med ett ljus hur dom lös upp mitt liv =)

Nu har jag suttit i denna soffa nästan hela dan. Jag har varit i köket och lagat mat, duschat och bättre på färgen i håret, annars så har soffan varit mitt liv idag. Så nu värker det i min lilla rumpa =) Ska bli skönt att få vila den lite sen......
Just det..... Jag måste ju lägga i nya sängkläder... dom andra ligger ju i tvätten...... Finns det nåt bättre än nybäddad säng....!!?? Såååå skönt.

Nej det är väl bäst att jag gör det innan det blir försent =)

Puss och godnatt =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Jag och moster har varit till kyrkan i dag det tändes ett ljus för g-mormor. Viktor var hemma med Conny. Skönt att slappa en hel dag.



kram



2008-11-01 @ 21:38:46
Postat av: mamma

Ja jag har varit till minneslunden här hemma. Med Sandra och Birgitta....Det kändes bra men även lite jobbigt.. Men så är livets gång.....

2008-11-05 @ 15:25:10

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0