Lördag!!

Idag så har jag och Marcus varit och köpt ny jacka till mig =) Så nu slipper jag frysa =)

Sen åkte vi hem till marcus för att laga lite mat... Fläskfile med hans underbara sås och kokt potatis. Mmm det är bara sååååååå himla gott =) Jag skulle ta med mig lite matlåda hem men jag somnade så gott efter maten och sen så åkte jag hem, så då glömde jag den naturligtvis. men jag får åka dit i morgon och hämta lite =)

Nu sitter jag och tittar på lilla melodifestivalen..... Och jag säger bara det, Vinner inte låt nr 8 så blir jag arg på sverige.... Sååå himla duktig tjej, jag har röstat 4 ggr på henne =)

I morgon så ska jag kanske följa med min mormor och Conny till Marieberg, det ser jag fram emot.
Har lite jag oxå vill inhandla tror jag =)

Nu ska vi se vem som vinner..:... HÅLL TUMMARNA NU........  HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE,HEJA SVERIGE.

Åååå jag vill bara åka och krama henne.... Hon har skrivit sin låt till sin vän som tog livet av sig.... Och den va JÄTTE fin.

Nu vart jag glad. Så ger jag mig!!! =)

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0