Marieberg!!

Japp idag så åkte jag till Marieberg med mormor och Conny... Kändes som om vi vi va på kungsängen hela dan =) Men när dom väl bestämt sig och köpt sina sängar så åkte vi till Max för att vi i oss lite mat. Det var gott, men det är lätt hänt att det blir lite mycke mat där =) 
Sen efter maten gick vi skilda vägar.... jag åkte till Jysk och mormor och Conny åkte till sitt. Jag skulle kolla persiener och hylla åt mamma. Så jag fick med mig hyllan hem.... Men det jag inte hade räknat med var att den var såååå himla stor och tung, den gick knappt in i bilen. Men jag har ju en golf så det löste sig =) Det stora problemet va ju vart jag skulle ställa denna hylla tills mamma kommer och hämtar den??!! Men då pratade jag med Carro och Andreas så då fick jag ställa den där =) Tack snälla nin för det =)

Nu ska jag ta tag i mitt liv och städa tänkte jag.... det är ju inte så lockande men det måste göras nån gång. Det gäller ju bara att komma igång!!! Bäst att jag tar tag i det innan jag ångrar mig!!! =)

På återseende =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tack älskade Petra för hjälpen i dag,det var så mysigt att ha dig med, Vi träffade Patricia på Coop Forum oxå.Nu är sängen på plats vi ligger nästan uppe i taket hi,hi:) Glömmde säga vad tuff du var i håret.

Kram kram

2008-10-05 @ 17:27:44

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0