Redan trött!!!

Kl är bara 23.00 och jag är trött.... Det har jag inte varit på länge, så nu ska jag bara ge er en uppdatering och sen så ska jag sova =)

det första jag gjorde idag var att ringa vägverket.... Dom sa att jag kunde åka in till vv och skriva under där.... Vilket jag oxå gjorde.... Så nu är det klart iaf =).

Sen åkte jag och Malin till mormor Gudrun. Där åt vi lite mat och fikade på mina muffins som jag hade bakat.... Hon vart sååå glad att jag bakat åt henne =). Sen så va hon såå fundersam över om larmet funkade så jag visade hur hon skulle göra, så förhoppningsvis så kommer hon ihåg det i morgon =) Haha =)

Sen så satte Malin igång att sy lite kläder som vi hade med oss =) Jag fick 3 nya kjolar och Malin sydde in några jeans.

sen var det bara att fara till jobbet.....

På väg tillbaka till kontoret efter sista besöket hos en av tanterna så står ju naturligtvis polisen vid lillåns skolan..... Inte bra, jag som körde obesiktat idag =/ men dom hade åkt inna jag hade slutat så det var ju bra =).... Har hitatt en bil jag vill ha ..... Men den kostar ju 80.000 och vad sak jag få dom ifrån??? Och vem sak betala tillbaka det??? Bra fråga.... Ska nog ta och vinna sisådär 5 miljoner så jag kan få den bilen jag vill ha =)
Men det lär nog inte hända såå länge jag lever.... Men tänk om, ett hus skulle jag nog oxå vilja ha om jag vann.... För då kan jag ju få tillbaka min stora kärlek Torsten =)

Ååå vad jag saknar min älskade katt... ska nog hälsa på han nån dag tror jag....
Han är ju större än en Laza nu... =) Mammas lilla knubbis =)

Nej nu måste jag ge mig, börjar känna mig pigg igen, så det är nog bäst att jag lägger mig innan det blir värre...

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Bra att det fixade sig på VV. Ja tänk om man vann 5 millj. Då du då skulle alla barn barnbarn få varsin ny bil av mig.Du måste besikta bilen NUUUUUUUUUU.

Ha en bra dag.

Kramar i massor.

2008-10-29 @ 07:49:48
Postat av: mamma

Skönt att det ordnade sig på vv. Ja så mycket pengar skulle inte sitta fel..

Då skulle jag dela med mig till er alla.....BEIKTIGA BILEN NU.........

Kram kram

2008-10-29 @ 10:25:24
Postat av: Moster

Skönt att det löst sig med vv.

Det är inte så att muffisarna är från mitt recept:=)?

Var rädd om dej.

Massor med kramar

2008-10-29 @ 18:22:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0