Rubrik!!

Ja, vad har hänt sen senast?!

I måndas så kommer jag inte i håg vad jag gjorde... eller, Jo... Jag var och träffade min barndoms vän =) Åkte dit vid lunch och satt där i ca 5 timmar. Det var jätte kul att se henne efter alla år =) Vi kanske ska ses på lördag och då kanske hennes lillebror följer med... Hoppas =)
Sen efter det så var det bara att fara vidare, då jag skulle sitta barnvakt.... Och denna dag var dom inte roliga vill jag lova!!! Hittade på massa hyss, och sa jag åt dom att inte göra så, så gjorde dom alltid nåt värre... SKITUNGAR =) Men jag fick kasta dom i säng, sen vart det lugnt =). Dom är bra söta ibland.... NÄR DOM SOVER =)

I tisdags så var jag hos Nina... Kul att äntligen få se hur hon bor och har det =) Hon måste nog ha världens sötaste barn... Såååå himla fina är dom!!! Så vi satt mest och pratade skit som vanligt. Men det är alltid lika roligt att träffa Nina, vi har alltid nåt att prata om =) Hoppas på att vi kommer att hålla kontakten efte skolan oxå....  =) Nina är nån jag kan prata med och som alltid lyssnar. Hon är helt otrolig, jag fattar inte hur människan orkar.... 5 barn, man, hus, skola, jobb mm. Tänk om fler kunde vara som henne. Hoppas att jag blir som Nina den dan jag får barn, för dom har nog VÄRLDENS bästa mamma =) Jaja, nog om Nina nu... Efter att jag hade varit där passade jag på att hälsa på Jenny och se hur hon bor... Jätte fint hade ni vännen =) Det var kul att äntligen få se hur hon bor =) Så nu har jag iaf varit där.... Så nu kan du inte säga nåt =) Hahahah.... =) Puss på dig min bajs =)

sen vart det bio på kvällen med Carro... Vi såg Patrik 1,5... Det var bra men jag gillade inte slutet... Hade velat ha en fortsättning... Men men...

Idag då... Så har jag jobbat från 11.30 till 17.00. Har gått i ett hela dan. Va själv några timmar över maten. Vad skulle jag ha gjort utan mattanterna. Dom var sååå snälla och hjälpte mig att dela ut mat till alla tanter och gubbar medans jag sprang ute och delade matlådor. Va i ölmbrotorp och jobbade idag...  Dom har det VÄLDIGT lugnt nu för tiden och jag gillar ju att ha lite att göra på jobbet, men som sagt idag så va jag ju själv så jag har allt fått kämpa =) Kul....

Sen åkte jag och hämtade Malin hos hennes mormor... Hem till mig för att laga lite mat... Åååå det vart så gott. Fläskfilé m klyftpotatis och kall mangosås. Mmmmm, vart lite matlåda över oxå =).
Efter det så åkte vi till salongen.... Och färgade både mig och Malin, Jag blev vit/grå med rött på sidan och Malin helt brun.... Sååå fina så =)

I morgon så ska jag och Nina iväg och simma... Det finns ett problem, Jag MÅSTE ha badmössa, annar så blir mitt hår grönt =) Ååå vad sexig jag kommer att bli. Är jag riktigt het så kommer det kanske en bild senare =) Hahahahahahaha. Vi får se i morgon. det ska iaf bli skönt att få röra lite på sig....

Oj, nu vart det mycke skriva... Så det är nog dax att ge sig föri dag...

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Ja du verkar hha att gröa för det mesta...inget lugn och ro bara slita och gno...L

Du blev nog väldigt sexig i badmössa..hahahhahah.

måste man bara få se..krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-10-19 @ 21:23:37

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0