Sååå Fin =)

En sång från mitt hjärta

 

När något händer och det känns så kallt

Det är enda man ser är mörkrets fall

Jag försöker se upp till himmelen nu

Men jag kan inte se dig något mer

Och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv

Å vad ska jag göra utan dig


Jag gråter ofta

Vad ska jag göra utan dig

Alla minnen när du såg i mina ögon

Och inget kan få dig tillbaka nu


När allting var som svårast för dig

Så sa du adjö och lämna oss kvar

Mina tårar faller

För min saknad är så stark

Så mycke tid du hade men nu är det över

Ännu ser jag dina tårar

Ännu hör jag din röst

Jag kommer ihåg ditt leende

Jag kommer aldrig lämna dig


Jag gråter ofta

Vad ska jag göra utan dig

Alla minnen när du såg i mina ögon

Och inget kan få dig tillbaka nu

Inget kan få dig tillbaka nu


    


KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0