Söndag....

Kusin ringde i natt... 01.30 och ville att jag skulle köra hans kompis till honom... Han var på nån fest vid G-vik.
Och snäll som jag är och alltid ställer upp på min kära kusin så tar jag på mig kläder och åker och hämtar Karlsson. =)

När vi väl kommer dit så får jag träffa hans nya tjej (kusins), ja vad ska man säga.... Hon verkar ju bra på det sättet att Kusin får vara sig själv och göra det han vill.... Men (nu är jag elak) väldigt ful... Och väldigt fjårtis.... Men dom verkar ha det bra tillsammans iaf. Så länge han får vara sig själv och göra det han vill, så är jag nöjd. Hon var iaf trevlig, så det va ju bra =)

Jag vart kvar där ända till kl 04.30. Gissa om jag var trött idag... Malin ringde 10.30, men jag ville sova vidare.. =) Jag hade ställt kl på 12.30 eftersom att jag börja jobba kl 15.00 idag.... Trött va jag men jag kom igen sen på jobbet =)....

I morgon har jag lite att fixa med... Tvätta, städa bilen, packa, vi åker ju på tisdag =), hämta pengar, Sätta ut annons och sen jobba... Mycke blir det. Men då vet man ju att man lever iaf =)

Skulle vara kul att träffa M innan jag åker, får se om det oxå kan hinnas med =)

Nu ska jag nog försöka att sova så jag inte är såå trött i morgon... =)

Till mamma och mormor: Jag lovar att jag ska ta det lugnt, vi ska inte gå upp på däck när vi har druckit och vi ska hålla oss städade =) Älskar er.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Du tycker allt bra mycket om din kusin? Det vore ju bra om han hittade en bra tjej!!!

Var rädd om dig på sjön det finns så mycket skumma gubbar(killar).Hoppas ni får en trevlig resa.



Puss o Kram

2008-10-20 @ 08:02:08
Postat av: jenny

drick lite åt mig oxå! snyft puss

2008-10-20 @ 09:18:55
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Moster

Du har det inte lätt med din kära kusin.

Hoppas du tar det lugnt på båten nu o är rädd om dej.

Älskar dej.

Kram

2008-10-20 @ 21:09:53
Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 21:10:18
Postat av: mamma

Ja du kusin är bra go!!!!

Ni är verkligen bundisar.

Sköt om dig nu....på resan

Älskar dig....

kram

2008-10-21 @ 10:11:01

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0