Sorg i mitt hjärta

Nu har mina katter lämnat mig =( Det är ett par som har dom på prov nu.... Dom vart jätte kära i mina små älsklingar men vi får se om dom kan ha kvar dom då killen är lite allergisk. Men på ett sätt hoppas jag att det går bra för katternas skull men för min del så hoppas jag att dom kommer till mig!!!
Men i dessa lägen kan man ju inte tänka på sig själv utan måste tänka på de bästa för djuren. Och jag är säker på att dom kommer att få det bra.

Känns lite tomt och ensamt =( Men det är väl en vane sak det oxå....  Jag kommer förhoppningsvis få träffa dom igen, om det är så att dom ska resa bort så hoppas jag att dom ringer mig så kan jag vara katt vakt =)

Det är med sorg i mitt hjärta som jag gör det men som sagt allt för mina små änglar!!! =)

Vet inte vad jag ska skriva känner mig lite tom just nu =(

Det får bli bra såhär....

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Larssa

hej löstagbar tutte! kolla min blogg så får du se bilder ;P

2008-10-06 @ 06:29:15
URL: http://banz.blogg.se/
Postat av: Mormor

Förstår dig. Men det är nog bäst för er alla tre.

Oj Oj vad vi har sovit bra i natt! Hälsa C,A att det var ett bra köp.

2008-10-06 @ 08:04:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0