Sovrum =)

Nu börjar det hända grejer i mitt sovrum =) Åååå det kommer att bli sååå fint =)

I dag så var jag iväg och köpt ben och en sängkappa... Så nu har jag ställt iordning det som det ska stå...
Är sååå himla nöjd =) Och min huvudgavel kommer nån gång nästa vecka =)

Måste ju berätta... Världen är sååå himla liten =)
Det började såhär: Jag åker till Carro eftersom att hon har snickare där som håller på att bygga om butiken. Hon hade pratat med killarna om att hjälp mig med gaveln. Så jag åker dit för att visa hur jag vill ha det. Och då säger snickaren att det var lite för svårt för han men att han skulle ringa en kille som är möbelsnickare och jätte duktig.... Så han ringer. Och han berättade för killen hur jag ville ha det, och jag frågade vem det var och snickaren säger att det är en spanjor.... Och att han heter Robert... Hmm, det känner jag igen!!! Det är ju min lilla Robert som jag umgicks med när jag va mindre... Så han skulle hjälpa mig.... det var första grejen.
Sen står jag och snickaren och disskuterar min utbildning, då vi kom in på Kris... Sa att min bästa kompis va tillsammans med han som tattuerar där... varpå nästa snickare kommer och frågar om jag känner Emil =) Ja, som sagt min bästa kompis är tillsammans med honom. Då har den andra snickaren jobbat ihop med Emil och tattuerat ihop med honom.

Hur stor är chansen att man träffar 2 snickare som känner mina vänner....Kul men ändå lite läskigt att världen verkligen är sååå liten.
Men det coolaste är ju faktiskt att min G-mormor & G-morfar har umgåtts med Malins mormor och morfar. Och hur stor är då den chansen att vi vart bästa vänner..... Det kan man kalla coolt.

Måste bara säga igen.... Ååå vad mitt sovrum kommer att bli fint =)

Såg att klockan är väldigt mycke, så det är nog till att besöka min underbara säng nu.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja du min vän värden är liten!!!!Roligt att sovrummet blir bra. Vi ligger fortfarande uppe i taken benen blev för höga, har stege för att lägga mig.:) Ha det bra, nästa vecka åker vi till fjällen.



Kraaaaaaaam

2008-10-12 @ 08:37:22
Postat av: mamma

Håller med mormor att världen är bra liten ibland.

Kul och spännande med ditt nya sovrum.....kram kram kram

2008-10-19 @ 21:14:19

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0