Trött och sliten....

Det har varit en hård helg.... Borta hela fredan med att klippa och färga, sen direkt till jobbet. På natten åkte jag och hämtade Emil i hallsberg som hade missat sista tåget.... hem och försöka sova eftesom jag skulle upp 06.00 och jobba..... Somnade inte förrän 02.00. Ganska så trött på morgon när kl ringde. Kom till jobbet och då var det bara att börja jobba.... Tog ett tag innan jag vart människa igen =)
Sen efter jobbet så var det bara att åka hem för att duscha och göra mig iordning..... Gjorde lite mat till Malin som va lite hungrig. sen var det bara att sätta igång med drickat.... Fortfarande inte jätte peppad... men efter ett par drinkar så var jag på topp =). När vi väl kom till Kusin så var det inte jätte mycke folk.... men sen ramlade det bara in folk.... Man kände ju igen en del...... Men kul var det. Som vanligt så stod jag och Malin för musiken. Alla var nog inte jätte nöjda men det fick dom ta =)

Inget bråk och tjafs var det, förrän vi skulle åka hem, då det var ett jävla riksmongo som började att tjafsa. Och med min kära kusin humör så small det bara..... Och som vanligt sååå blir Petra jätte arg och lessen på honom.... sen vart jag tokig, då hans nya tjej kom och la sig i allt och förstorade upp det hela 10 ggr värre..... Väldigt korkat gjort av henne med tanke på att hon vet hur han funkar..... Jaja, jag fick ju ur mig det jag ville ha sagt, och jag kan lov att det kom väldigt många och grova ord från min fina lilla mun.... Och jag står för det jag sagt och gjort och jag menar det oxå.....
Men jag har lovat kusin att jag ska ge hans nya en andra chans...... och det gör jag enbart för hans skull ingen annan.....

Resan hem var en pina.... Satt i en skåpbil..... jag och 4 till satt i skåpet.... min rygg gillade inte det. Grusväg och en massa gupp och kurvor.... Det sa knak, och det gjorde jävligt ont, så dom fick stanna bilen i Närkes kil så fick jag ta taxi därifrån.... Kosta vad det kosta vill men ryggen behöver jag ha kvar =)

Hem kom jag iaf.... =)

Idag då..... Så har jag inte gjort nånting mer än att sitta på min lilla rumpa i soffan och bara tagit det lugnt. Måste säg att det har varit väldigt skönt =) 
Sen kom Malin hit med hemlagad mat till mig....
Tack min älskling, det var jätte gott =)

Nästa gång är det min tur.... Pannbiff m potatis, brunsås & lingonsylt =) Mmmmm

Nu ska jag nog natta.... är väldigt trött.... Så

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Synd att festen slutade så bråkigt,att inte kusin lär sig tygla sina känslor:( Nu får du ta det lungt denna vecka man kan inte vara igång jämt då bränner man ljuset i båda ändarna så sa alltid g-mormor.

Var rädd om dig min skatt.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-10-27 @ 07:54:28
Postat av: mamma

Alltid tråkigt när det skall bli tjafs och slagsmål..Kontigt att kusin inte kan ta lärdom någon gång....Sen håller jag med föregående skrivare att ta det lugnt...älskar dig.

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-10-27 @ 13:30:03
Postat av: Moster

Synd att det blev bråk,men jag hade nästan det på känn för din kusin(min son)är ju som han är.

Jag du måste ta det lungt o vila lite nu.

ÄLSKAR DEJ o var rädd om dej

KRAMMMMMMMM

2008-10-27 @ 19:27:51

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0