Ute dag !!

Idag så har jag varit ute nästan hela dan =)
Malin och Nova kom hit på morgonen och då åkte vi och hämtade Diesel. Vi skulle åka till en övergiven agility bana men när vi väl kommer dit, så har klubben öppnat igen.... Så det vart ju inge bra. Så då pkte vi till karlsund för att kolla om det var massa folk där... Och det var det ju naturligtvis!! Så det vart ingen agility idag =( Vi får ta det en annan gång istället...
Så då försökte vi få tag på kusin som skulle hjälpa mig med mitt avgassytem... Men han sov ju bort hela dan...
Men vi fick hjälp av den snälla "Bruno" =)
Men lite lessen vart jag iaf..... Måste sälja min köra bil nu..... Den kommer bara att kosta mig massa pengar nu... Mycke som ska lagas =(..... Så är det nån som vill ha en röd liten golf- 91???

Efter det så åkte vi och kollade när Marcus oc bygger sin paintbollbana.... Sen åkte vi hem och vilade efter våran tripp idag =)

Sen kom Marcus hit och ville ha lite mat =) Och det fick han ju naturligtvis..... Sen vart det vila igen....

Efter det kom Emma hit och pratade lite =) Så trevligt så =) Så vi ska ses på torsdag för att införskaffa henne lite nya kläder.. Det ska bli kul.

Och nu är det ínte långt kvar innan vi åker =) Längtar sååååå.... Men jag ska inte upp på däck, då svimmar jag.... jag är ju liv rädd för vatten =) Haha.... Men det ska bli kul på dansgolvet iaf =)

I morgon så är det jobb som gäller... Jag skulle egentligen varit ledig men eftersom att jag inte kan jobba min söndag nästa vecka så vart lösningen så här i stället =) Man gör ju inte sååå mycke en söndag iaf.... Men nästa söndag så ska jag ligga hemma och må dåligt.... Kusin har ju fest =) Det blir kul =) Ska ju även få träffa hans nya pingla... Se om hon är godkänd. =) Det åter kommer jag med lite senare.... Nej nu ska jag kolla på beck så nu ger jag mig!!!

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Oj vad du är i farten, hur orkar du. Synd att du måste sälja bilen.Spännande med fest hos kusin, men ta det lungt.När blir båt resan?

Kram

Mormor

2008-10-19 @ 06:58:03
Postat av: mamma

Synd med bilen, hoppas du hittar någon annan...

Ta det lugnt hos kusin och på resan. jag vill ju att du kommer hem igen......hel och ren....L

kram kram

2008-10-19 @ 21:30:04

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0