Ensam!!!

Känner mig såååå fruktansvärt ensam.... Jag vet oxå vad det beror på!!! Nån väldigt betydelsefull har lämnat mitt liv =(.
Jag hoppas att det nån gång kommer att lösa sig och att vi åter kommer att finnas i varandras liv.
Känns väldigt tungt idag vet inte varför.
Kanske för att det varit stressigt och nu är stressen borta och jag har slappnat av, det är nu jag har tid att tänka och fundera.... JOBBIGT =(

Kanske är det bra, kanske inte.... Jag tror inte att denna människa som en gång fanns i mitt liv mår toppen heller!! Eller rättare sagt så hoppas jag nog att den känner samma som jag, ensam, lessen, tom och övergiven.


KOMMENTARER
Postat av: jenny

du får sätta koppel på folk så dom inte springer iväg!

2008-09-08 @ 08:53:46
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0