Fortfarande sjuk

När jag det ge sig??? Jag har så otrevlig hosta... och varje gång man hostar så gör det jätte ont i revbenen och i huvet. Hostmedicinen tycker jag inte hjälper sååå jätte bra heller.... Hoppas att jag är bättre i helgen.

Missarna mår bara bra.... Helt galna är dom.... bra bus och lek hela dagarna. Men dom är fruktansvärt elaka mot varandra, äkta syskonkärlek =)

I går låg jag hemma hela dan.... mådde inte alls bra, känns likadant idag... Usch. Men sen kom Theresa och va så snäll och installerade word mm. Tack så mycke snygging =) Nu kan man göra sina skolarbeten på datorn igen... skönt =)

I morse när jag vaknade så va jag på shopping humör men sen så va hostan kvar så då försvann det suget... kanske lika bra det =)

Nej nu ska jg nog ta och äta lite frukost..

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tråkigt med hosta, jag har hållit på i fyra veckor snart, ingen tröst. Men det går över köp kanjang det är bra.Ha en bra helg själv ska jag jobba först 24 tim.pass sedan ett 12 tim, inte så kul.



puss o kram

2008-09-12 @ 13:22:44
Postat av: theresa

everything for you my darling!

2008-09-12 @ 13:38:57

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0