Han = Hon

Satt i soffan igår och pratade med Malin då Börje hoppar upp och stoppar rumpan i mitt ansikte... (USCH) men iaf så upptäcker jag nåt som ser lite konstigt ut.... Börje har varken snopp eller pung.....WTF..... Han är ju en tjej. Ååå vad jobbigt det vart först.... Jag ville ju faktiskt ha en kille och en tjej!!!
Och nu blir det ju oxå MYCKE dyrare att kastrera dom.... Men det är väl smällar man får ta.

Men jag har nog bestämt mig för att hon fortfarande ska få heta Börje.... Har funderat lite på Birgitta oxå =) =)

Idag så hade vi redovisning, som gick fint fint ( som alltid). =) Skönt att dett är över nu!!! Så nu så ses vi inte i skolan förrän på måndag då vi ska till Blankhult på processpass. Är ju inte såååå lockande, men förhoppningsvis så blir det kul på kvällen iaf. =)
Så då ska Malin och Emil bo här med mina små troll =) Får vi se hur det går.... (Hmm)

Nu är dom väl ändå helt galna.... Vägrar att lämna mig och bara skriker.... Undra vad dom vill ha sagt???

Nej nu ska jag ner till tvättstugan och se om det finns nån tvättid.
 
Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: jenny

hahaha en hemafrodit

2008-09-05 @ 07:47:39
Postat av: MORMOR

VAD HAR HÄNT. INGA INLÄGG PÅ FLERA DAGAR ??????



SAKNAR DIG.



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-09-06 @ 10:59:54

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0