Konstigt!!!

Vad vill h*n egentligen???? vill först inte veta av mig men sen så helt plötsligt så får man saker utav h*n.... Konstigt!!!
själv så tycker ju jag bara att det är bra... Som sagt jag vill ju h*n i mitt liv.... och det kanske börjar att ta sig, sakta men säkert. Jag tror att h*n ångrar sig lite.... ( Hoppas jag iaf.)
Ååå vad dålig h*n är, ringde precis Citat: Vet du när ica stänger här hos mig??.... Kan han inte bara säga, jag ville bara prata lite?! H*n vet mycke väl när det stänger.... Hahhahaha.

Fortfarande sjuk är jag =( Inge roligt. Vill att det ska gå över nu.

Och mina kissar lukatar sååå gotte efter att dom varit på lådan.... Dom luktar cederträ.... Inge jävla kattpiss/kattbajs. det var värt varenda krona =)

Snart kommer min älskling och ska hjälpa mig att städa.... (PUSS PÅ DIG) Blir nog en blåbärspaj oxå =)

Nej nu har jag inte mer tid.

Puss puss

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: jenny

du missa en * så nu vet man att det är en han du skriver om mohaha

2008-09-14 @ 18:17:10
Postat av: Mormor

Vem är h*n jag blir nyfiken????



Kram

2008-09-15 @ 08:30:44

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0