Medicinsk grundkurs

Idag har vi haft föreläsning i medicinsk grundkurs!!! Jättebra föreläsare, det var en tjej som jobbar på avgiftningen i Falun. Jätte bra med information, jag lärde mig såååå mycke. Och det var bra från början till slut. Vi lärde oss saker om blodsmitta. Massa om Hepatit B-C och Hiv/aids. Mycke viktig info om inte annat =)

Efter det så följde jag med Malin och Emil till Ikea för att köpa en bädd soffa =) Kommer nog att bli jätte bra tror jag.... Sen bar det hem till mina små kissar.

Kan säga att dom var inte värda vatten i natt och i morse... Busa och lekte, klättrade i sängen, förde liv mm. Åååå vad arg jag va. Önskar att dom kan bli lite större snart så man kan kastrera dom och hoppas på att dom blir lite lugnare oxå!!!
Det värsta är ju när jag har varit borta en hel dag och kommer hem... då ska det lekas i flera timmar..... Som nu tex.... Men dom är söta ändå ( när dom sover) hihihihihi.

I morgon så ska jag jobba.... Känns lite konstigt att lämna dom från kl 08.30 enda fram till 22.00. Som tur är har jag ju Theresa, som ska vara här i några timmar med dom på kvällen. Tack min ängel =)


Jo, idag så har jag fått tagit ett urin prov på en tjej, intressant att se hur det går till =) Men hon va grön.... så det var ju bra =)

Nej nu är det nog natten...

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

God morgon!

Kul med bra föreläsningar.Jag ska på föreläsning snart men det handlar om Hjärnan och musik oxå intresant. Ja du har tydligen fullt upp med dina små snyggingar. Fick inget svar på h*n fortfarande nyfiken.



Kram

2008-09-16 @ 07:42:20
Postat av: Theresa

Du vet att du får säga sanningen och inte bara lov orda mig hela tiden. Tror lätt vi lär fightas en del i basgruppen nu, iallafall diskussions mässigt å helvete. Men men.. jag skall komma ihåg dig som en fin tjej! hahaha.. tack för idag och hoppas negerna smakade bra! Puss

2008-09-16 @ 22:54:49

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0